Mar 8, 2010

About aReaLCelebrity

Share

aReaL & Celebrity Ialah Blog Peribadi Dan Hiburan Yang Di Tulis Kerana "Suka-Suka", Dan Tak Terlintas Pon Di Kepala Ni Untuk Manjatuhkan Mana-Mana Pihak Yang Berkenaan.. Selain Daripada Kisah Peribadi Dan Gosip Artis Blog Ini Turut Menyebuk Di Dalam Hal Isu Semasa Untuk Di Kongsi Bersama Pembaca.. Apapun Setiap
Nama Artis,Selebriti Atau Kenamaan Yang Bakal/Telah Disebut Dalam Blog Ini Adalah Cadangan Semata-Mata Dan Gosip Tidak Semestinya Benar. Sebab Tu La Nama Dia "Gossip"... Hehehe... Anda Dinasihatkan Untuk Membuat Pertimbangan Yang Rasional Sebelum Percaya 100% Dari Bacaan Di Blog Ini.Kebanyakan Gambar Dan Informasi Yang Berada Di Setiap Entry Merupakan Hak Milik Pihak Tertentu Yang Telah Digunakan Tanpa Izin Untuk Tujuan Pengenalan Sahaja. Kami Tidak Mempunyai Apa-Apa Hubungan Sulit Atau Menandatangani Sebarang Perjanjian Dengan Mana-mana Pihak Selain Jika Dinyatakan.DIALOG Percakapan Yang Tertera Pada Gambar Juga Adalah Rekaan Semata-mata.
Kami Juga Tidak Mempunyai Sebarang Niat Untuk Mendapat Keuntungan Daripada Infomasi Berkenaan Ataupun Cuba Mencabul Hak Milik Mana-mana Pihak.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's