Mar 16, 2010

Tulang Kaki Abby Abadi Retak Dibelasah Bekas Suami

Share






Biar Betik...!!! Itulah Ungkapan Pertama Yang Keluar Dari Bibir Aku Yang Seksi Bila Ada Member Aku, Khairul (Bukan Nama Sebenar) Bagi Tahu Kat Aku Time Kami Tengah Lunch Tadi.. Bertambah Terkezut Beruk Lagi Bila Tengok Gambar-Gambar Kaki Kak Abby Yang Di Simen Kat Facebook Dia .Kenapa Jadi Begini ???

Dengan Perasaan Ingin Tahu Yang Mendalam, Aku Try Google.. Last Last... Cittt.. Poodah... Wakena Beb..
Cilakak Ko Khairul (Bukan Nama Sebenar) Ko Tipu Aku Hidup Hidup. Aku Da Nyaris-Nyaris Nak Pergi Rumah Norman Hakim, Nak Letak Kepala Kambing Kat Dalam Rak Kasut Dia.. Apala.. Kaki Abby Abady Sebenarnya Retak Akibat Terjatuh Semasa Membuat Bungee Jump.

Abby Abady Sekarang Sedang Menjalani Rawatan Di Damansara Specialist Hospital Dan Kakinya Telah Di Simen Dengan Fiber Glass (Bukan Fiber Optik Tau...). Abby Abady Juga Turut Meminta Jasa Baik Peminat Setianya Yang Mempunyai Kenalan @ Rakan Yang Dapat Mengubati Kaki nya Secara Tradisional Atau Moden.. Pasal Bayaran ,No hal.. Abby Boleh Bayar... Ni Aku Yang Padai-Pandai Tambah.. Hehe..
Mungkin Pasal Dia Ada Movie Baru Nak Berlakon Kot... Tu Pasal Nak Express Skit Kot.. Tak Pon Bill Kat Damansara Specialist Hospital Tu Tinggi.. Nak Jimat Sikit... Boleh Jadik..
So... Kalau Korang Ada Kenalan Yang "Power".. Bleh La Kenalkan Kat Abby Abady Di Laman Facebook Beliau... Kesian Kat Dia.. Kami Di aReaLCelebrity Mendoakan Supaya Abby Abady Cepat Sembuh.. Amin...

Allah s.w.t. berfirman:
Rasulullah s.a.w. bersabda, "Setiap penyakit ada ubat penawarnya dan apabila suatu ubat itu sesuai dengan jenis penyakitnya, maka penyakit itu akan sembuh dengan izin Allah." - maksud hadis riwayat Muslim
Junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w. dan para sahabatnya telah menggunakan Al-Quran dan doa-doa untuk mengubati berbagai macam penyakit, baik disebabkan oleh tukang sihir seperti guna-guna dan lain-lainnya atau disebabkan oleh gangguan jin seperti kerasukan dan penyakit-penyakit aneh lainnya atau terkena gigitan binatang berbisa seperti kala-jengking, ular dan sebagainya. Rasulullah SAW juga menggunakan ayat-ayat Al-Quran dan doa-doa untuk penjagaan dan perlindungan diri.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's