Apr 20, 2010

Anne Ngasri Dan Suami Akan Bercerai

Share

Lagi Kes Artis Bercerai, Kali Ini Giliran Anne Ngasri Atau Nama Sebenar Nasriah Ngasri, 26, Dan Suaminya, Abdul Wafi Hassan, 29. Pasangan Ini Sekarang Masih Diambang Penceraian Dan Hanya Menantikan Keputusan Mahkamah Tidak Lama Lagi.. Adoiyai.. Apa Boleh Buat.. Dah Jodoh Tak Panjang, Redha Je La.. Baca Gosip Sampai Habis

anne ngasri,anne ngasri cerai,anne ngasri seksi,anne ngasri sexy,gambar anne ngasri dan suami,nasik lemak



Mereka Yang Telah Berumah-tangga Hampir 5 Tahun Dan Di Kurniakan 2 Cahaya Mata Akhirnya Terpaksa Akur Dengan Apa Yang Dilalui Mereka Selama Ini.. Punca Sebenar Penceraian Masih Belum Di Ketahui Dan Anne Juga Enggan Mengulas Lebih Lanjut Apabila Ditanyakan Mengenai Perkara Ini, Dan Menyerahkan Kepada Mahkamah Untuk Membuat Keputusan.

“Memang benar apa yang diperkatakan mengenai perkara itu (berkaitan rumah tangga). Tetapi, saya minta maaf kerana tidak boleh memberi sebarang komen sehingga mahkamah membuat keputusan. “Saya memang tak boleh cakap apa-apa,” katanya. Ditambah lagi, kini Anne juga sibuk menjayakan drama 26 episod, Lagenda Budak Setan untuk Astro sejak dua bulan lalu.

Anne berkahwin dengan Wafi pada 26 Mei 2006 pada usia 22 tahun dan dikurniakan dua anak. Kes pengesahan lafaz cerai pasangan berkenaan akan didengar di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada 19 Mei depan.

Sumber:Hmetro

QQ



2 comments:

sUkE GoSiP ( A57 ),  April 23, 2010 at 10:51 PM  

No comment. tak komen takut dpt buasir lak. he..he..he

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's