Apr 23, 2010

Filem Nur Kasih Akan DiPawagam Tidak Lama Lagi..

Share

Berita Gembira Kepada Peminat Setia Fizz Fairuzz, Tiz Zaqyah, Remy Ishak, Sharifah Sofea, Datuk Jalaluddin Hassan dan Liza Othman Atau Drama Nur Kasih. Filem Nur Kasih Bakal Dirakamkan Pada Hujung Bulan Depan.. Best La Korang Eh.. Kalau Cerita Ni Dah Keluar Nanti, Bolehlah Kita Beramai-Ramai Pergi Beli VCD Cetak rompak Kat Pasar Malam Menonton Kat Pawagam Berhampiran.. Jangan Dilupa Bawa Tisu Sekali.. Baca Gosip Ni Sampai Habis

Fizz Fairuzz, Tiz Zaqyah, Remy Ishak, Sharifah Sofea, Datuk Jalaluddin Hassan dan Liza Othman,Drama Nur Kasih



Tapi Yang Kurang Menariknya,Ummi Nazeera yang memegang watak Siti Sarah, adik Nur Amina tidak berlakon dalam filem ini kerana menyambung pelajaran di Melbourne, Australia.Mmmm... Takde Lagi La Minah Kecoh Dalam Movie Ni.. Tapi Takpe, Best Punya Pasai.. Kita Layan Aje..

Menurut Penerbit Eksekutif Nur Kasih, Mohd Frank Lewis, Dia Mendapat Idea Untuk Membuat Filem Nur Kasih Apabila Melihat Sambutan Yang Diberikan Peminat Drama Nur Kasih Di Malaysia Amat Mengalakan, Di Anggarkan Lebih Kurang 4.3 Juta Penonton Yang Meminati Drama Nur Kasih Ini.. Rating Yang Lebih Tinggi Daripada Rating Buletin Utama.. Tengok Lah Betapa Hebanya Penendang Penangan Tiz Zaqyah..

Dengan Bajet RM2.5 Juta, Filem Ini Bakal Ke Pawagam Selewat-lewatnya Pada Akhir Tahun Ini.. Fuhhh.. RM2.5 Juta Tu.. Mesti Ada Adengan Letup Kereta Ngan Letup Rumah.. Tak Pon, Letupkan Diri Sendiri... Baru Best... Hehehe..
Di Harap Filem Ini Bakal Memecahkan Rekod Filem Avatar. Mana La Tau Boleh Pecah Rekod.. Hehehe.. Jadi Kepada Peminat Setia Dan curang nur Kasih, Nantikan Filem Ini Di Pawagam Berhampiran Anda. Dan Kepada Sesiapa Yang Tak Sempat Menonton Drama Nur Kasih Yang Teramat Best Ini, Korang Boleh La Dapatkan DVD Yang Original Di Pasarang Sekarang... DiUlang.. Yang Ori.. Support La Filem Malaysia.. Jangan Asik Dok Download Kat Internet Je. Kalau Nak Lagi Murah, Beli Secara Online.. Siap Dapat Discount 20% Lagi..

P/S: Berhati-hati Semasa Membeli Secara Online, Bini Aku Dah Tertipu Baru-baru Ni. Khidmat Pesanan Masyarakat Ini Dibawakan Oleh aReaL. Kisah Benar Tau..

QQ



3 comments:

zac zirwan April 23, 2010 at 3:38 PM  

best r..mesti tonton ni..hehe

kisahsensasi April 23, 2010 at 3:51 PM  

Kalau citer nie kuar sure FULL HOUSE pawagam....

sUkE GoSiP ( A57 ),  April 23, 2010 at 10:56 PM  

Memang meletop... mak ngan abah aku pon minat cite nie. Harap-harap filem Nur Kasih nie se'best' drama Nur Kasih gak.

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's