May 30, 2010

Camelia kahwin Dengan Dato Secara Sembunyi ?

Share

Tahniah Dan Selamat Pengantin Baru *Baru Ke* Di Ucapkan Kepada Camelia Atau Nama Sebenarnya Dayang Nur Camelia Abang Khalid Yang Dikatakan Telah Mendirikan Rumahtangga Beberapa Bulan Yang Lalu Dengan Pilihan Hatinya.. Dato' ????.. Dan Kini Mereka Busy Ber'HoneyMoon' Di Bangkok Thailand *Tak Takut Dengan Kumpulan Radikal Baju Merah Ke ?*.Akad Nikah Mungkin Dijalankan Di Golok Kot, Heheheh.. Sambung Baca Lagi Kat Sini

camelia kahwin,gambar kahwin camelia,camelia seksi,camelia bogel,camelia mandi,tetek camelia


Aku Pon Tak Pasti Siapakah Gerangan Dato' Yang Berjaya Meracuni Menakluki Hati Camelia Ni.. Sebab Perkahwinan Ini Telah Di Langsungkan Secara chori chori chupke chupke *Curi-Curi, Diam-Diam*.Ni Semua Gara2 Nak Tiru Macam Perkahwinan Amber Chia La Ni Kan..? Hehehehe.. Tapi Apa Yang Pasti Dato' Itu Bukanlah Aku Wira Tun Daim Zainuddin, Anak Kepada Anak Tun Daim Zainuddin, Bekas Menteri Kewangan Malaysia Dulu.. Ternyatalah Mereka Berdua Hanya Teman Tapi Mesra..

camelia kahwin,gambar kahwin camelia,camelia seksi,camelia bogel,camelia mandi,tetek camelia


Dan Kepada Camelia, Sampai Bila U Nak "Nyorokan" Hubby U Tu ?, Show La Sikit Kat Kita Orang Ni.. Mana La Tau Dato Tu Kita Orang Kenal Ke, Bapa Kita Orang Ke *Bukan Bapa Aku Eh* , Laki Orang Ke.. Tak Kan Nak Tunggu Dah Ada 3-4 Orang Madu Anak Baru Nak Tunjuk Kot... Hehehe... Whatever, Kami Akan Mendoakan Semoga Perkahwinan Korang Berkekalan Hingga Ke Hujung Nyawa..

Sedikit Info Tentang Camelia:-
Camelia juga pernah bergelar duta produk terkemuka seperti L’Oreal, Tag Heuer, Wacoal, Epson, Pantene dan Omega. Pencapaian terbaik Camelia adalah dinobatkan sebagai Artis Baru Terbaik & Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Album (Wanita) pada Anugerah Industri Muzik (AIM) 1998.

Pernah mendirikan rumah tangga dengan Ehsan Tun Ahmad Zaidi, namun rumah tangga mereka tidak mampu bertahan lama apabila berpisah pada November 1999. Tidak lama selepas itu Ehsan berkahwin dengan pelakon dan penyanyi kumpulan Elite, Azzarima Zawari manakala Camelia masih bersendirian sehinggalah berita mengenai perkahwinannya ini diperkatakan orang.

P/S: Kalau Korang Suma Nak Tau, Dato' Itu Adalah Aku... Dato aReaL... Hehehehe...

LABEL



2 comments:

Che Daisy May 30, 2010 at 12:34 AM  

Perkara yang baik..tak elok sembunyikan
Bila dah memboyot..baru nak ngaku dah lama kawin..tahu2 10 thn..hahaha.katanya tak mau anak difitnah..takut sangat populariti jatuh..itulah dunia artis..

aReaL May 30, 2010 at 1:14 AM  

Betoi Tu Che Daisy, Nanti Kalau Aku Kahwin No.2 Akan Ku War-war kan Kepada Semua Pembaca... HEhehe.. Memain Je Tau...

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's