May 10, 2010

Diana Amir Jual Body Di UITM Seberang ? Biar Betik !!!

Share

Lagi Kes Bergaduh Di Laman Facebook, Kili Ini Diana Amir Pula Di Jandikan Mangsa.. Pergaduhan Di Laman Facebook Sekarang Ni Bagaikan Menjadi Satu Trend Terkini Bagi Masyarakat Malaysia.Dan Yang Gaduh Ni Bukan Lah Diana Amir Sendiri.. Tapi, Abangnya Khairul Anwar Amir Hashim.. Tapi Kenapa Eh..? Nak Tau ? Baca La Gosip Sampai Habis.

Diana Amir gaduh di facebook,artis gaduh,Diana Amir gaduh dengan juru make-up



Ok, Bak Sini Aku Terangkan Kepada Korang Semua Satu Persatu...*Choii... Cam La Tau Semua Lak Aku Ni* Perang Mulut Di Facebook Ni Berlaku Apabila Bekas Jurusolek Diana Amir, Affy Blevenski , Seorang Perempuan/Lelaki/Nyah *Potong Bagi Ayat Yang Tak Berkenaan* Yang Tidak Berpuas Hati Dengan Pujian Yang Di Terima Oleh Diana Amir Di Dalam Laman Facebook Majalah Remaja.Si Minah Mamat Affy Blevenski Pulak Dengan Selamber Kadok Je Cakap Yang Diana Amir Ni Plastic (Muka Tak Original), Dia Tak Tau Ke Kerajaan Selangor Mengharamkan Pemberian Plastik Kepada Pelanggan Bagi Semua Pasaraya Yang Berada Di Selangor Pada Setiap Hari Sabtu, Tu Aku Malas Nak Shopping Hari Sabtu Tu..

Sila Click Pada Gambar Untuk Tumbesaran,


Lalu, Keluarlah Seorang Abang Yang Bergelar Pendekar Khairul Anwar Amir Hashim Untuk Memperbetulkan Apa Yang Dia Katakan Oleh Juru Solek Itu Tadi.. Bak Kata Pepatah "Come In Peace".. Akan Tetapi, Ayat Yang Di Luahkan Oleh Abang Diana Amir Tidak Mendatangkan Hasil, Bahkan Menyebabkan JuruSolek Itu Tadi Semakin Marah... Dia Balas.. Yang Ni Lagi La Pedih.. Korang Baca La Kat Gambar Bawah Ni... Wat Penat Je Aku PrintScreen Kat Facebook Diaorang,Pas Tu Siap Letak Watermark Lagi Tuh... Choii...!!


Ayat Yang Paling Pedih Sekali "Jual P*ki Kat Seberang*, Tah Betul Ke Tak Apa Yang Dia Ni Cakap,Hanya Diaorang Sendiri Je Tau... Tapi, Kenapa Aibkan Si Diana Ni Macam Ni.. Sekarang Ni Kan Dah Tak Pasal2 Je Masuk Kat Blog aReaL.. Lepas Ni 1Malaysia Pon Akan Tau... *Cam Poyo Je Ayat Aku Ni Kan ??*


Kepada Semua Yang Terlibat Dalam Insiden Bergaduh Ni, Udah2 La Tu.. Tak Elok Gaduh.. Cuba Cari Jalan Penyelesaian.. Aku Rasa Diana Belum Campur Tangan Lagi Kot.. Bagus La Tu.. Kadang2, Berdiam Diri Lebih Baik Daripada Layan Mamat Yang Putus Wayar Ni... Hehehe...


P/S: Buang Air Sengai Klan Yang Keruh, Amiklah Air Hi-o Yang Jernih..

QQ



3 comments:

Anonymous,  May 11, 2010 at 12:13 PM  

hahhaa,. macam² hal kalau jadi artis.

safiyyahosman May 11, 2010 at 12:40 PM  

uhhuhuuhuh..
mmg betik la kan..
mcm2 ..

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's