May 28, 2010

(GAMBAR) Apa Comment Wartawan Tentang Isu Skirt Rozita Che Wan Dan Azza Yang Over Pendek

Share

Pasti Sedap Ramai Yang Tahu Atau Dah Pon Tengok Gambar Dua Artis Yang Agak Terlalu Over Bagiku *Bagimu Aku Tak Pasti* Rozita Che Wan Dan Azza Yang Baru-baru Ini Menghadirkan Diri Ke Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF8). Seperti yang Kita Sedia Maklum, Rozita Ni Baru Je Balik Dari Tanah Suci Bagi Mengerjakan Umrah. Rasanya Tiket Flight Tu Pon Still Ada Kat Beg Dia Lagi,Sayang Nak Buang.Tapi Kenapa Agak Over Gaya Pemakaiaan Beliau Ketika Menghadiri Tempat Awam Bergini ? Bagi Lagi Di Sini



Mungkinkah Dia Sudah Terlupa Yang Dirinya Baru Je Balik Dari Umrah,Takpon Terlupa Mengenakan Seluar Di Bahagian Dalam *Bukan Seluar Dalam Eh..* Tak Pon Lagi, Dia Dah Telupa Yang Dia Tu Merupakan Seorang Perempuan Yang Beragama Islam Dan Menjadi "Public Figure" Atau Tontonan Umum Tak Kira Lapisan Golongan Usia,Dan Mungkin Menjadi Idola Kepada Sesetengah Peminat Dan Dato', Mungkin Ada Dikalangan Pembaca Akan Berkata "la.. Itukan Hak Dia.. Bla bla bla..." Aku Pon Tau Hak Dia.. Cuma Ini Pendapatan Aku, tak Salah Kan..?, Eh..!! Panjang Lak Aku Melalut Kat Sini.. Tajuk Entri "Comment Wartawan".. Tapi Comment Aku Pulak Yang Over.. Hehehe.. Joms Layan Comment Wartawan Cik Normah Yang Pedas Ni..

MINGGU lepas Cik Normah berkesempatan menonton Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF8) walaupun sebenarnya hati ini berat sangat nak pergi. Ialah tahun ini tak ada seorang pun pelajarnya yang memikat hati Cik Normah, tak macam Zahid dengan Mawi dulu.Ketika itu, memang Cik Normah bersungguh-sungguh mengundi mereka. Tapi untuk AF8 baru-baru ini, Cik Normah tidak mengundi mana-mana pelajarnya. Tapi ini tidaklah bermakna pelajar AF8 tidak bagus. Tak dapat nafikan ramai juga yang berbakat besar.
Atas sebab itulah, atas undangan rakan-rakan di Astro, Cik Normah pergilah juga sebab tak mahu mengecilkan hati kawan-kawan. Walaupun pada mulanya hati Cik Normah keberatan, tetapi apabila sudah sampai ke sana dan terjumpa pula rakan-rakan seperjuangan.
Kebosanan Cik Normah berubah menjadi keseronokan.
Ketika berborak sakan dengan teman-teman, tiba-tiba mata Cik Normah terpana pada seorang wanita yang cukup anggun yang juga bukan asing dalam industri seni tanah air.
Wanita cantik berbaju merah dan berbunga di kepala itu cukup menarik perhatian Cik Normah. Dari paras kepala ke pinggang, Cik Normah memang terpegun melihat kecantikannya tetapi bila melihat pinggang ke bawah, Cik Normah hampir saja tersedak.
Dalam hati Cik Normah terdetik, amboi seksinya Rozita Che Wan. Bukan main putih gebu lagi pehanya. Ramai juga yang agak ‘tersiksa’ apabila terpandang penampilan seksi Rozita ketika itu. Maaflah Ita jika Cik Normah menegur, Cik Normah bukanlah ortodoks atau old school, cuma Cik Normah tak berapa berkenan dengan penampilan Ita pada malam itu.Memanglah cantik dan mengiurkan, tetapi skirt pendek paras atas lutut yang bila duduk menyerlahkan keputihan pehanya tak berapa elok pada pandangan Cik Normah.
Lagipun Ita baru saja pulang dari umrah, bukankah lebih elok jika memakai pakaian yang lebih sopan. Kalau boleh bila balik dari menunaikan ibadat, pakaian kenalah jaga sikit. Ialah seolah-olah umrah tu pergi melancong pula bila balik penampilan tidak dijaga.Dalam sebuah drama yang disiarkan dalam Astro juga turut menampilkan Ita berpakaian sopan, lengkap bertudung. Tapi realitinya... aduhai!
Pada malam itu bukan saja Rozita yang seksi, Azza bekas anggota kumpulan Elite pun bukan main sakan lagi gayanya. Kalau skirt Rozita pendek, Azza punya lagi pendek. Kalau iya pun nak bergaya, fikirkanlah kesesuaian majlis. Kalau boleh bila pergi ke majlis yang ramai peminat, berpada-padalah sikit bergaya. Apatah lagi masa AF8 hari itu, sebahagian besar penontonnya remaja dan orang muda. Bukan apa nanti jadi bahan mengata pula.

Poll: Paha Siapakah Lagi Besar.. Untuk Mengundi, Sial Sila SMS AFUNDI Kepada aReaL, Wang Tunai Menanti Anda...!!

P/S: Tahniah Kepada Shahir AF8 Di Atas Kemenangan, Kalau Aku Join AF8 Ni, Jangan Harap La Korang Boleh Masuk Finale.. Hihihi...

P/S/S: Mungkin Dengan Mendengar Lagu Tobat Dari Wali Band Dapat Menobatkan Mereka Ini.. Hehe..

rozita che wan,gambar rozita che wan dan azza elite,rozita che wan skirt pendek,paha rozita che wan,rozita che wan putih,rozita che wan nip slip,tetek rozita che wan,gambar terbaru rozita che wan,gambar azza elite



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's