May 13, 2010

(Gambar) Johan Raja Lawak Di Masukan Ke Hospital Akibat Dibelasah Pengarah

Share

Sedang Artis Wanita "Busy" Bergaduh Di Laman Web Twitter, Artis Lelaki ni Pula Bergaduh Kat Restoran.. Itulah Reality Yang Berlaku Kepada Artis Kita Sekarang Ni.. Terbaru, Johan Raja Lawak Dikatakan Cedera Parah Di Bahagian Mukanya Akibat Dibaling Dengan Kasut, Macam Bush Kena Dengan Wartawan Tu Gelas Kaca Oleh Pengarah Drama Bisikan Arwah.. UUiii... Sakit Tu.. Mesti Muka Johan Menjadi Kurang Macho Selepas Keluar Hospital Nanti.. Baca Gosip Sampai Habis




Pengarah drama Seram Komedi, Bisikan Arwah yang Dikatakan Hilang Sabar Dan "Panas" Dengan Karenah Johan RL Yang Sering Kali Lewat Le Lokasi Rakaman,Akhirnya Bertindak Membaling Gelas Kaca Ke Muka Pengadilan Pelakon Berkenaan menyebabkan Raja Lawak itu berdarah muka dan terpaksa dikejarkan ke hospital.

Kejadian berlaku petang Isnin lalu disebuah restoran di Taman Sri Pulai, Sikamat (Negeri Sembilan).Perbincangan Dan Borak2 Kosong Bertukar Menjadi Pergaduhan Ngeri Apabila Salah Sorang Daripada Mereka Enggan Untuk Bertolak Ansur.



Akbatnya Siapa Yang Susah ? Mereka Dan Keluarga Mereka Pemilik Kedai Mamak Ngan Pekerja Dia Yang Susah Pasai Nak Kena Kemas Meja, Mop Percikan Darah Yang Berada Di Lantai*Ada Ke ?*, Beli Gelas Kaca Yang Baru Dan Lain2 Lagi La... Lain Kali Bawa La Ke Tempat Yang Lebih Sesuai.. Kat Padang Bola Ke, Padang Golf Ke.. Pas Tu Kalau Teringin Sangat Nak Balun Muka Orang Guna Gelas Kaca, Take Away La Gelas Tu Dari Rumah.. Ini Tak, Gelas Mamak Tu Gak Yang Menjadi Mangsa.. Kalau Aku La Pemilik Restoran Tu.. Aku Hempuk Dua2 Sekali Ngan Meja.. Baru Tau..

Johan Kemudiaanya dikejarkan ke hospital selepas itu.Johan dipercayai telah mengeluarkan kata-kata yang menyebabkan pengarah berkenaan tiba-tiba hilang pertimbangan*Dia Buat Lawak Je Kot..*.Selepas ini, Johan juga dipercayai akan digugurkan daripada drama Bisikan Arwah berkenaan.

Isterinya, Ozlynn Wati Ismail yang juga Berada Semasa Pergaduhan Itu Juga Turut Cedera Ringan Akibat Cubaan Meleraikan Pergaduhan Itu. Selain Itu,Ozlynn Yang Turut Membintangi Drama yang sama akan turut digugurkan. Hambik Ko.. Buat Lagi Lawak Spontan Kat Pengarah Ni.. Tak Pasal2 Je Gelas Kaca Terbang Hinggap Ke Muka.

P/S: Pengarah Sekarang Semakin "Ganas". Kalau Guna Keganasan Yang Ada Tu Untuk Buat Filem 18SG Lagi Bagus. Korang Rasa, Siapakah Gerangan Pengarah Yang Dimaksudkan Ni ?

QQ



1 comments:

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's