Jun 4, 2010

AC Mizal Bakal Masuk Penjara Kerana Menghina Mahkamah

Share

Kerana Pulut Santan Binasa, Kerana Mulut Makan Pulut, Badan Jadi Macam Raksasa.. Hehehe.. Ada Macam Karam Sigh Walia Tak ? Ok, Tak Nak Melalut, Aku Pasti Mesti Ramai Yang Dah Tahu Pasal Kes Nafkah AC Mizal Kepada Anaknya Yang Dikatakan Telah Tertunggak Sebanyak RM50,000 (Ringgit Malaysia Lima Puluh Ribu Sahaja) Dan Sampai Sekarang Ni Pon Masih Belum Selesai Lagi.. Keluar Masuk Mahkamah Dah Jadi Perkara Biasa Kepada AC Mizal Dan Bekas Isteri, Shafnie Sejak Kes Ini DiKemukakan Pada Awal Bulan Nov 2008 Lalu.Sambung Baca Disini


Keadaan Menjadi Bertambah Beruk Buruk Apabila AC Mizal Bakal Dikenakan Tindakan Undang-Undang Kerana Telah Menghina Mahkamah DiHadapan Hakim Syarie Abdul Halim Abdullah.Jadi, Keputusan Samaada AC Mizal Akan Dipenjarakan Atau Tidak, Kita Semua Akan Ketahui Pada 29 Julai Ini..

AC Mizal tidak hadir perbicaraan hari ini dan diwakili oleh Peguam Syarie Siti Aishah Din setelah mendapat pengecualian Mahkamah.Jumlah yang dituntut oleh Shafnie untuk kedua anaknya adalah Seperti Berikut;

Makan minum = RM400
Pengangkutan = RM240
Insuran Pendidikan = RM1000
Pembantu Rumah = RM200
Pengajian Al Quran = RM280
Dana amanah pendidikan = RM1000
Ansuran Rumah = RM650
Pakaian = RM3000
Perubatan = RM1500
Tuisyen = RM500
Aktiviti Kokurikulum = RM1000
percutian keluarga = RM3000.


Ai.. Kereta Bentley Flying Spur Berharga Hampir RM1 Juta Mampu Beli , Nafkah Anak RM50,000 Celah Gigi Je Kot.Tak Kan Tak Mampu Bro.. Kata Dah Jadi Jutawan.

P/S:Shafnie Pernah Di Tegur Oleh Pihak Mahkamah Apabila Mengenakan Pakaian Yang Agak Menjolok Mata (Gambar Di Atas) Semasa Menghadiri Perbicaraan Pada Bulan Disember 2008 Lalu.. Baju Yang Menampakan Bentuk Tubuh Adalah Dilarang Semasa Berada Di Mahkamah Syariah..



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's