Jun 17, 2010

(GAMBAR) Lihatlah Betapa Bangganya Saiful Apek Ketika Keluar Mahkamah

Share

Wah Wah... Lihatlah Betapa Cerianya Apek And The GengBlogger Semasa Selesai Dibicara Semalam Di Mahkamah.. Siap Tunjuk "Good" Lagi Tu.. Wow...!! Memang Ada Class La Lu Apek... Walaupon Nak Masuk Penjara Tak Lama Lagi, Dia Still Ceria.. Muahaha... Sambunganya Di Sini


Apakah Maksud Tesirat Di Sebalik "Good" Tu, Kitaorang Pon Tak Tau.. Mungkin Layan Ganja Is So "Good" Kot... Hehehe... Tapi, KIta Semua Janganlah Sesekali Mencuba Menatang Ganja Ni.. Takde Kebaikan Langsung.. Buruknya Yang Banyak.. Ketiak Pon Boleh Berbau Macam Bangkai..

Petikan Metro Hari Ini,

PETALING JAYA: Pelawak berusia 41 tahun yang ditahan bersama lima lagi suspek termasuk seorang wanita berhubung kes penyalahgunaan dadah dijangka didakwa di Mahkamah Majistret di sini, hari ini.
SAMBUNG REMAN...pelawak (tengah) bersama rakannya dijangka dituduh hari ini.
SAMBUNG REMAN...pelawak (tengah) bersama rakannya dijangka dituduh hari ini.
Semalam, Majistret Nur Afida Idris membenarkan perintah reman terhadap keenam-enam suspek itu disambung sehari lagi bagi membantu siasatan lanjut mengikut Seksyen 39A(1), Seksyen 6 dan Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Pada 13 Jun lalu, akhbar melaporkan pelakon dan pelawak yang pernah dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular dan menganggotai sebuah kumpulan komedi terkenal itu ditahan di sebuah apartmen di PJS7, Subang Jaya oleh sepasukan polis Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Daerah Subang Jaya, kira-kira jam 10 malam.

Ketika serbuan, pelakon komedi terkenal itu bersama suspek lain yang semuanya berusia antara 20 dan 30-an berada dalam sebuah apartmen yang dipercayai miliknya.

Serbuan itu menemui beberapa peket kecil berisi daun kering dipercayai ganja dianggarkan seberat 40 gram dan siasatan awal berdasarkan kuantiti bahan larangan terbabit mendapati ia untuk kegunaan sendiri.

Semua suspek kemudiannya dibawa ke balai polis untuk menjalani ujian air kencing dan hasil ujian mendapati mereka positif ganja.

P/S: Ada Ke Di Kalangan Pembaca BLog Ini Yang Menghisap Ganja ?? Kalau Ada, Meh Sini Aku Nak Seligi Kepala Lutut Hangpa... Muahaha... *Jokes*

P/S/S : Adakah Saiful Apek Akan Insaf Selepas Kes Ini..? Sama-samalah Kita Tunggu Dan Lihat..

saiful apek kena tangkap,pelakon komedi kena tangkap,siapakah pelakon komedi hisap dadah,pelakon komedi hisap ganja,saiful apek hisap dadah,kenapa dengan saiful apek



7 comments:

sarah shafie June 17, 2010 at 1:40 PM  

macam bgus je tnjun good mcm tu..pdahal hampeh je..

LoveShak June 17, 2010 at 1:47 PM  

Wakakaka...kalau dah nama pun artis, mesti xsenonohnye....wakakka

ceksumolek's June 17, 2010 at 1:55 PM  

huhuu~ dah buat salah boleh pulak hepi go lucky lagi.. ish ishh..

Unknown June 17, 2010 at 10:53 PM  

salam...itulah yg dinamakan..pelakon yg hebat!

Adha June 17, 2010 at 11:41 PM  

cam x caye je apek camni..

Anonymous,  August 14, 2010 at 11:36 AM  

Kalo betui dia hisap pun peminat die suka lagi kat dia...
Comtohnya lihat le penyanyi lain...
Jamal Abdillah, Saleem dan Ameng...
Inilah namanya Melayu....

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's