Jun 3, 2010

(GAMBAR) Nora Danish Berkain Sendat

Share

Jika Sebelum Ini Kita Dah Pon Memuaskan Nafsu Melihat Rozita Che Wan, Azza Elite Dan Sabrina Ali Mengenakan Skirt Yang Agak Pendek, Entry Kali Ini Kita Akan Menerjah Nora Danish AKA ND Yang Tak Kurang Hebat Skirtnya, Pendek,Ketat,Sendat,Singkat,Mesra, Cepat Dan Betul. Baca Lagi Kat Sini




Gambar Ini Dicori2 Ambil Oleh Orang Awam Ketika Dia (Penangkap Gambar) Bersama Kawan-Kawanya Sedang Leka Melantak Di Sebuah Warung Pak Leman (Bukan Nama Sebenar) Pada Jam 3AM. Tetiba, Mereka Ternampak Kelibat Nora Danish Bersama Beberapa Rakan2 Dan Seorang Warga Indonesia Jejaka Yang Kelihatan Agak Mesra Dengan ND, Dia Pun Tanpa Membuang Angin Masa, Terus Menangkap, Mengambil, Menyenep, Membaca Doa *Potong Mana2 Ayat Yang Tak Berkenaan* Dan, Inilah Hasilnya.. Thanks To The Shooter..

MMmm... Siapakah Gerangan Jejaka Itu Tadi..?? Dapatkah Jejaka Ini Membuat Kejutan Kepada Nora Danish Semasa Di Set Pengambaran Dengan Menaiki Helikopter NURI ?? Apapun Persoalan Yang Bermain Di Fikiran Kita Sekarang Ni, Hanya Tuan Punya Badan Je Yang Dapat Jawap... Hah,Cik Nora, Sila Jawap Eh...!!!

Terbaca Ni Di Utusan Online Hari Ini:

Belum terfikir cari pengganti - Nora Danish

SETAHUN yang lalu, kehidupan aktres comel ini sarat dengan dugaan yang berkaitan dengan karier dan peribadinya.

Andai emosinya tidak kental, pastinya air mata akan menjadi peneman setia di kala duka.

Namun, Nora Danish enggan menjadi seorang wanita lemah yang terus meratapi kesedihan dan kedukaan.

Apa yang penting baginya terus bangkit dan berjuang demi satu-satunya anak lelaki tunggalnya, Putera Rayqal Ramli yang kini 16 bulan.

Ketika ditemui pada majlis pelancaran drama bersiri Arjuna terbitan KRU Studios baru-baru ini, Hits berkongsi perihal terkininya.

Maklumlah, Nora sememangnya seorang aktres yang cukup sibuk sehinggakan mahu mencuri masa untuk sesi fotografi pun begitu sukar sekali.

Lalu, apabila sudah dapat duduk bertentang mata dengan Nora, persoalan pertama yang diajukan kepadanya adalah tentang kehidupannya kini.

Dalam nada ceria biarpun masih lagi tidak sihat kerana selesema, Nora atau nama sebenarnya, Nora Mohd. Danish Hanif mengakui, dia makin gembira dengan apa yang dilaluinya kini.

Soalan nakal mula diajukan kepadanya adakah dia sudah pun menemui pengganti selepas hampir dua tahun bergelar ibu tunggal.

Sambil mengukir senyuman yang menaikkan lagi seri wajah mulusnya itu, Nora pantas menggelengkan kepala.

"Saya masih lagi solo dan selesa menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal.

"Belum terlintas di hati untuk mencari pengganti kerana fokus utama sekarang adalah kerjaya dan Rayqal," jawab Nora tenang.

Mendengarkan jawapannya itu, kedengaran agak mustahil pula apabila wanita secantik Nora belum lagi menemui pengganti bagi mengisi kekosongan hatinya.

Adakah ini bermakna Nora serik dengan segala episod penuh lara yang dilaluinya sebelum ini?

Maklumlah, apa yang dilalui Nora sepanjang bergelar seorang ibu tunggal telah meninggalkan impak yang bukan sedikit.

"Istilah serik tiada langsung dalam hidup saya kerana apa yang saya lalui selama ini merupakan pengajaran dan pengalaman yang mematangkan saya.

"Ketika ini kesibukan saya sebagai pelakon dan ibu membuatkan saya sukar mencari cinta baru.

"Saya mahu hidup tenang. Saya juga tidak mahu lagi mengenang kisah lalu. Saya percaya semua orang perlu meneruskan kehidupan tanpa lagi dibayangi kisah silam," ujar Nora, 28, dalam nada optimis.

Pelakon yang mula menempa nama menerusi drama bersiri Puteri itu turut ditanya tentang gambarnya bersama seorang lelaki yang pernah tersebar luas di alam maya sebelum ini.

Gara-gara gambar itu, ramai yang mengandaikan jejaka di dalam gambar itu kekasih baru Nora.

Tidak melenting dengan insiden itu, Nora memaklumkan lelaki yang bergambar dengannya itu hanyalah teman biasa yang dianggap sahabat.

Pada masa yang sama juga, Nora mengakui, memang ada lelaki yang cuba merapatinya untuk menagih cinta.

"Gambar itu langsung tidak memperlihatkan yang kami bercinta.

"Saya tidak menafikan saya memang berkawan dengan ramai orang tetap percayalah, cinta belum ada dalam diri saya buat masa ini.

"Kalau ada yang mahu mendamba cinta saya, mereka perlu bersedia menerima anak saya terlebih dahulu," tegasnya menyatakan pendiriannya terhadap mana-mana lelaki yang mahu mendampingi dirinya.

Berbicara tentang Rayqal, sememangnya Nora tidak menolak untuk bercerita tentang putera tunggalnya hasil daripada perkahwinan dengan bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli.

Biar sibuk mana pun dirinya, Nora akan memastikan dia akan mempunyai masa yang cukup untuk diluangkan bersama Rayqal.

Apatah lagi usia anak kecil itu semakin meningkat dan sudah mula memanggil Nora dengan panggilan mama membuatkan wanita membuatkan rindunya terus meluap-luap biarpun ditinggalkan seketika.

"Saya mahu memastikan Rayqal dicurahi dengan sepenuh kasih sayang daripada saya dan bekas suami yang saya sifatkan sebagai seorang bapa yang cukup penyayang serta bertanggungjawab.

"Kami bahagia menjalinkan hubungan sebagai kawan dan sehingga kini, semuanya berjalan lancar serta tiada masalah antara kami.

"Semuanya kini adalah tentang Rayqal dan apa yang membuatkan saya gembira apabila anak saya terus dilimpahi dengan kasih sayang yang mencurah-curah dari keluarga saya mahupun bekas keluarga mertua saya sendiri," ujar Nora dalam nada gembira.

Gambar Nora Danish Sedang Bersukan,








P/S: What The Frog Lepak Kat Warung Pak Leman (Bukan Nama Sebenar) Sampai Jam 3AM Ni ?? Macam Mana Nak Luangkan Masa Bersama Putera Rayqal Ramli (Anak ND) Kalau Si Ibu Sibuk Di Luar Sampai Ke Pagi...

P/S/S: Anak Aku Jatuh Katil Pagi Tadi... Adoii... Sakitnya Hati AKu Melihat Kepalanya Yang Benjol Itu.. Sorry Baby, Daddy Tak Senganja *Membuta* :(

nora danish,nora danish bogel,boyfriend nora danish,nora danish skirt,lurah nora danish,nora danish cium,gambar nora danish,nora danish clubbing,nora danish seksi,facebook nora danish,twitter nora danish



6 comments:

yayahidayah June 3, 2010 at 2:50 AM  

pergh xkomen dapat buasir!perghhh...
xthu nak komen per da...adoiyaiii!!

Anonymous ® June 3, 2010 at 2:54 AM  

aiya...kalo mak aku dress up mcm tu alangkah malunyer... :P

Amirah bte. Norjali June 3, 2010 at 3:51 AM  

uishhh.. kene komen gak nie.. hehe..

Mr.J June 3, 2010 at 4:39 PM  

i like nora danish.. harap2 dapat mimpi dgn nora pun jadilah.

Entri Terkini :
1: Hari Gawai di Sarawak
2: Kontest "pengeRindu"

Anonymous,  June 21, 2010 at 9:16 PM  

wa suke ngan lue nyer ayat...wat the frog bai...mmg best...hehehe

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's