Jun 10, 2010

Lelaki Yang Ku Rampas Akhirnya Di Rampas - Fasha Sandha

Share

What Goes Around Comes Around, Inilah Pepatah Mat Saleh Yang Amat Sesuai Bagi Keadaan Fasha Sendat Sandha Sekarang Nih.. Mesti Sedihkan Apabila Lelaki Yang Di Sanyangi Akan Dirampas.. Sabor Je La Eh.. Tapi, Who The Hell Siapakah Gerangan Wanita Yang Berani Merampas Kekasihnya ??? Baca Sambungan Gosip Ni Kat Sini


OK Kalau sesiapa Ada Beli Metro Bertarikh 23/05/2010 Boleh Selak2 Kain Balik, Cari "Cerita Arits Kita" Di Page B6 Selebriti Sure Korang Tahu Pasal Gosip Ni. Heading Dia "AJAK KEKASIH KAWAN TIDUR".. Tapi Dalam Paper Tu Sure La Diaorang Tak Bagitau Siapakah Artis "ARTIS MERENYAM" Tu.. Pada Sesiapa Yang Tak Sepat Beli Metro Atau Yang Beli Tapi Tak Baca *Boleh Pi Cari Sekarang Dan Baca Balik,Page Pun Dah Bagi - Agak Berkasar Sedikit Disini* Hehehe.. Yang Ni Di Copy Paste Dari Metro Online

"BERUNTUNG sungguh artis cantik ini. Gara-gara selalu bawa watak gadis baik, ramai yang suka dan jatuh hati dengannya. Jangan kata lelaki, ramai makcik-makcik cakap pelakon ini miliki ciri-ciri menantu pilihan. Pendek kata semuanya kerana watak yang pernah dilakonkan.

Bukan nak mengata tetapi hakikatnya dia tidaklah sebaik yang disangka. Sama seperti anak gadis sosial lain, dia yang dibesarkan di bandar besar sering menghabiskan masa di kelab dan tidak kekok menogok arak. Sejak dikenali, dia berkawan baik dengan seorang pelakon wanita popular. Boleh dikatakan selalu jugalah mereka lepak di kelab sama-sama. Bagaimanapun baru-baru ini dia ke kelab sendirian dan kira-kira jam 4 pagi dia menghubungi teman lelaki rakan baiknya itu. Banyak kali dia mencuba sehinggalah panggilan itu dijawab. CAK diberitahu dalam keadaan mabuk, dia minta teman lelaki sahabatnya itu datang menemaninya. Bukan main lagi dia memujuk rayu jejaka itu dengan alasan takut sendirian. Ayat-ayat yang keluar dari mulutnya cukup menggoda bahkan dia mempelawa jejaka itu tidur dengannya. Hairan dengan sikap pelakon itu, jejaka berkenaan cepat-cepat menolak dan meletakkan telefon. Baginya jika pelakon itu gadis yang baik, pasti tidak tergamak ajak kekasih sahabat jadi teman tidur. Bila tahu perangai sebenar pelakon ini, teman baiknya anginlah satu badan. Dia sama sekali tidak menyangka teman yang dipercayai itu sanggup menikamnya dari belakang. Kut iya pun gersang, fikir-fikirlah sikit. Opps! Orang mabuk mana boleh fikir lagi, kan? Lainlah kalau nak jadikan sebagai tempat mengadu masalah. Bukan pelakon ini tidak tahu rakannya itu cukup menyayangi jejaka berkenaan malah sanggup berdepan dengan apa saja dugaan demi cinta. Itulah lain kali jangan mudah terpedaya dengan wajah yang 'baik'. Kalau tidak masakan wujud pepatah, air yang tenang jangan di sangka tiada buaya. CAK tidak terkejut dengan cerita ini kerana sebelum ini pun sudah tahu warna sebenar pelakon ini. Malah kalau perasan pernah CAK cuit perlakuannya dalam kolum panas ini"

Further To Article Di Atas, 2/6/10 Kat Berita Harian Plak Oleh Normah Becok .. Cerita Lebih Kurang Sama But Still Pasal "BIT**" Yang Sama.. Yang Ni Pon Di kopi/Tempek Gak..

"KETIKA Cik Normah sedang asyik menerima rawatan memanjakan diri di sebuah pusat sehenti kecantikan, Lara Kirana Manja menghubungi Cik Normah untuk berkongsi kisah panas. Tapi mohon Lara Kirana, dia tidak mahu nama si polan yang dimaksudkan disebut di dalam ruangan ini.

Ceritanya begini, dalam diam rupa-rupanya seorang pelakon jelita yang semakin popular kebelakangan ini memasang jerat untuk memikat hati seorang duda yang menjadi rebutan ramai. Tapi dalam hal macam ini, Cik Normah tak pasti, pelakon itu yang mengurat atau dia digoda duda terbabit.
Iyalah, pelakon itu memang digilai ramai apatah lagi sejak ada drama yang dilakonkannya meninggalkan impak cukup besar dalam kerjaya seninya. Menurut Lara Kirana, si duda yang diketahui sedang intim dengan seorang pelakon jelita, sudah memberikan sebuah kereta untuk si pelakon cantik tadi.
Ok... Korang nak tawu tak sape artis pompuan yang dimaksudkan???

Lara dapat tahu si duda terbabit ada membuat pinjaman sejumlah wang untuk membelikan kereta itu. Setahu Cik Normah, pelakon yang pernah memegang watak baik dalam sebuah drama itu memang kaki berpeleseran. Tapi dalam hal itu, Cik Normah tak nak cakap apa-apa, hak peribadi masing-masing.

Cik Normah tak dapat bayangkan kalau pelakon jelita yang digosipkan mempunyai skandal dengan duda itu bertemu dengan pelakon ini. Silap hari bulan, berlaku adegan tarik rambut. Maklumlah kedua-duanya berambut panjang. Sedap juga nak tarik rambut.

Menariknya, dalam sebuah drama yang disiarkan baru-baru ini mereka ada berlakon sekali, siap ada adegan bersama lagi. Tapi Cik Normah yakin ketika itu, hal yang baru dikongsi Lara ini belum berlaku. Lara dalam perbualannya juga masih sempat berkongsi kisah lain yang berkaitan dengan pelakon jelita yang dimaksudkan itu.

Dalam diam, pelakon itu ada hati terhadap seorang pelakon lelaki yang pernah digandingkan dengannya. Boleh tahan gatal juga pelakon ini. Nak dijadikan cerita, hal ini diketahui kekasih pelakon itu (juga seorang pelakon) hingga membuatkan dia naik berang dan nak mengamuk.
Kata Lara, pelakon itu boleh SMS kepada pelakon lelaki terbabit sekitar jam 4 pagi. Macam-macam sekarang. Dulu lelaki suka kacau perempuan. Tapi sekarang, sudah macam kebiasaan kalau perempuan kacau lelaki. Suami atau kekasih orang pula."

Ok here is the TRUE story..
Duda and teman lelaki sahabatnya yang dimaksudkan adalah JEJAI
Kekasih lelaki yang dimaksudkan adalah FASHA SANDHA (too obvious)
And nowwww who's that fuc*** bi***? baca dulu yang bawah ne... *Note: Ayat Ni Di Copy Paste Dari Forum... Hehehe...*

Actually since article yang first CAK di atas keluar kat metro, sumber2 terdekat dari (Yang TERAMAT BOLEH DIPERCAYAI) dah bgtau kat i siapa artis pompuan yang dimaksudkan tu, tp derang tak bagi green light kat i nak letak kat forum ne sb derang ni jenis tak suka nak mengaibkan orang. And i sendiri pun tawu Fasha herself tak suke bercerita pasal orang lain. So, i pun senyap je although i dah tawu sapa pompuan tu.. But then when article kedua keluar dari normah becok, Sumber terdekat fasha ni pun terus bagi green lite kat i nak bgtau kat semua orang pasal ni... and sapa artis pompuan yang merenyam tu..

Pada mulanya memang fasha n pompuan ni berkawan baik. Pompuan ni la slalu yg nak buat baik ngan fasha. Rupa2nya ada udang sebalik batu. Berkawan tak ikhlas. U all also know since kejutan jejai naik helikopter kat pulau lang ari tu.. sah2 gempar satu malaya. Pompuan ni pun pasangla angan2 nak mengecapi benda yang sama, nak merasai kekayaan Jejai kot2 pasni jejai leh buat menda yang sama kat dia, so dia pun startla nak goda Jejai padahal dia tak tawu Jejai setia and cinta sangat2 kat Fasha. (too obvious). Kalo tak takkanla Jejai sanggup buat mcm kejutan mcm tu. Last2 bila Jejai tak layan dia buat wayang lain pulak.

Untuk pengetahuan korang, selain dari teman lelaki rakan baiknya yang disebut di atas, ada seorang lagi yang pernah menjadi mangsa artis perempuan ni. Orangnya ialah FIZ FAIRUZ Kekasih ALMY NADIA.. Dia pernah berkawan baik dgn Almy Nadia tp dia goda FIZ.. Perempuan ni pernah kol Fiz pukul 3 pagi, lebih dari 10 kali. Seperti apa yang Fasha tweet kat twitter dia.

Takpa Pasha, Meh Aku Tolong Reveal Kan... Hehe.. Tolong - menolong kan Amalan Mulia

WTF Call Kekasih Orang Pukul 4 Pagi ?? Gilo Apo... Dan SUMBER DARI ORANG2 PRODUCTION cakap, skang ne Almy Nadia memang bengang gile dgn pompuan ni, nak dengar nama pompuan ni pun dah tak boleh dah!! dah benci sangat!!


Ok noww.. i pun dah malas nak cite panjang.. i cuma nak bgtau sapa pompuan teruk / jahat / gatal / desperate yang dimaksudkan di atas.. Ingat2la, lepas ni janganla kita tertipu hanya kerana dia selalu membawa watak baik dalam drama Nur Kasih tak semestinya kat luar pun dia mcm tu jugak. Enuff said!

That B**** is TIZ ZAQYAH ATAU NAMA SEBENARNYA SITI ZAQYAH... Unbelivable??Believe it!!!!


So sekarang, kalo korang rasa masih ragu2 pasal menda ne, dipersilakan tanya dgn tuan punya badan sendiri iaitu Almy Nadia ATAU Fasha Sandha.*Note: Ayat Ni Pon Di Copy Paste Dari Forum Jugak... Sebab Aku Seorang Yang Tak Suka Cakap Kotor.. Hehehe... WTF = What The Frog*

P/S: Oh Tidak... Katakan Ini Dusta Belaka... Aku Macam Tak Percaya Pulak Yang TIZ ZAQYAH Pun Sorang Perampas, Macam Fasha Sandha Gak, Korang Percaya Tak ???




TIZ ZAQYAH RAMPAS JEJAI,FASHA SANDHA,TWITTER FASHA SANDHA,SIAPA RAMAPAS JEJAI,JEJAI KOTE BESAR,TIZ ZAQYAH BOGEL,TIZ ZAQYAH SEKSI,GAMBAR TIZ ZAQYAH NAMPAK TETEK,PUTING TIZ ZAQYAH



6 comments:

Unknown June 10, 2010 at 9:51 PM  

wow.... berita menarik nie... member tue pun nak merasa senang dan perhatian la nie...

aReaL June 10, 2010 at 10:36 PM  

Hazman - Selain daripada nak merasa senang dan perhatian dia juga nak seseorang yang "berpengalaman" Hehehe...

Selipar Putus June 27, 2010 at 8:32 PM  

perhh.. mmg mantOp, unbelievable but i believe it~hOhO

dayahpunk August 24, 2010 at 11:48 AM  

.......no komen......
tuan bdn kne jwp tul k x...?????
=0

Anonymous,  September 27, 2010 at 4:03 PM  

cam barua je fasha..
kalu betol tiz yang wat pon,
padan la muka dia.. dia pon rampas suami orang gk.. jejai pajadah nama tu pon bukn laki dia.. kecoh 1 dunia.. yg dlu si fasha sundal ni pon perangai cam babi gak merelah ngn laki² orang

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's