Jul 5, 2010

Mohd Juara Mentor Musim Ke-4

Share

Tahniah diucapkan kepada Ziana Zain dan Protegenya, Thalia Mohd Kerana Berjaya menjadi Juara Mentor 4 Dan Membawa Hadiah Wang Tunai Sebanyak RM100,000.00 Kali ini. Tapi Aku Agak Kecewa Kerana Awekz Ku Ila Tidak Berjaya Ke Pusingan Akhir.. Tapi Takpa, Taun Depan Boleh Coba Lagi Kan.. Tempat Ke-2 Pula Menjadi Milik Adi Dan Mentol Mentornya SiKecil Molek, Dayang NurFaizah. Tempat ke-3 Pula di menangi oleh Azmeer protegenya ialah Noni.


Sebelum Ini Aku Rasa Mungkin Ramai Dah Agak Yang Mohd Dan Ziana Zain Akan Menang. Sebabnya Dia Merupakan Mentor Pertama Yang Menimbulkan Kontroversi Semasa Menyingkirkan Thalia Yang Berkebolehan Dan Berpengalaman.. Aku Rasa Dia Memang Layak Memenangi Mentor Kali Ini.. Underwear Anyway, Congratz To Ziana Zain Dan Protaugeh nya, Mohd.. U Guys Rock...!!!

P/s: Korang Tengok Tak Muka Ziana Time Mohd Di Umumkan Sebagai Juara ? Terkezut Gila Tu... Hehe.. Tapi, Aku Rasa Muka Anderson Ni Lagi La Terkezut Pabila Melihat Rakan Seperjuangan nya DiZalimi Sedemikian Rupa Miahaha....


doggie style...



juara mentor 4,siapakah juara mentor musim ke 4, mohd mentor 4 , keputusan mentor 4,pemenang mentor 4



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's