Jul 15, 2010

(Panas) SMS , My Space Dan Laporan Polis Bukti Kukuh Yang MenyatakanTom My Starz LG Bersalah

Share

AMARAN : Post Ini Agak Panjang Dan Amatlah Tidak Sesuai Di Baca Semasa Anda Berada Di Office Atau Di Tempat Kerja, Jadi, Anda Di Nasihatkan Agar Mencuri-curi Ketika Membaca Gosip Ini Di Bawah Meja Atau Di Dalam Stor Bagi Mengelakan Anda Dan Rakan-rakan Di Tangkap Oleh Pihak Majikan Anda. Pihak Kami Tidak Akan Bertanggung Jawab Jikalau Anda Di Buang Kerja.. Sekian Terima Kasih

Nampak Gayanya, Kes Tom My Starz LG Bergaduh Semakin Menjadi Panas Dan Kedua-dua Pihak Masing-masing menunding Jari Satu Sama Lain Dan Tidak Mengaku Bersalah, Aku Pada Mulanya Pon Tertanya-tanya Siapakah Yang Bersalah Dalam Kes Ni.. Masa Tengok Melodi Hujung Minggu Lalu, Nampak Macam Okey Je.. Namun Setelah Kaji Selidik Yang Di Jalankan Di Oxford University Dan Dengan Info Yang Ku Perolehi Dari Blog Kengkawan, Aku Tiba-tiba Terasa Seperti Tom Yam Goong Yang Bersalah Di Dalam Kes Ni.. Tapi Kenapa Dia ? Sambung Kat Sini





Pertama Sekali, Bukti Gambar Yang Telah Di-Reveal Kan Oleh Blog Gosip Terkenal, arealcelebrity.com murai.com.my Membuatkan Aku Bertambah Yakin Dengan Tekaan Aku, Aku Tak Pasti Kesahihan Gambar2 Ni.. Betul Ke Atau Guna Photoshot, Tapi, Korang Baca Dan Lihat Gambar Kat Bawah Ni Sendiri.. Korang Rasa Tak Apa Yang Aku Rasa ? *Rasa Apa ??* Rasa Macam Nak Hempok Je Kepala Perempuan Yang Berlagak Fofuler Tu Dengan Botol Susu Ryan Nih Ha.. Amboi Amboi Amboi *Azwan Ali*, Sedapnya Ayat.. Sedap-Sedap Je Nak Rampas Laki Ngan Bapak Orang Eh.. Power Sangat Ke Kamu Tuh..? Lepas Tu Siap Buat Statment Mengatakan yang Ramai Artis Suka Rampas Suami Orang.. *Fasha Ke Tu ?* Tak Cukup Rasa Dengan Tu,Dia Siap Declare Yang Dia Seorang Yang Berbakat.. What The Heck Man..!!! Aku tak Nampak Pong Kat Mana Bakat Dia.. Mungkin Pasal Aku Rabun Kot.. Okey, Kamu Juara Di Dalam Programe My Starz LG, Then, Where Have U Been...? *Skipping London* Kalau Bukan Pasal Kes Gaduh Ni, Aku Haram Langsung Tak Kenal Siapakah Gerangan Tom Tom Bak Ini.. Kalau Tom Cruise Tu Aku Kenal Laa... Miahaha


TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG

TAG


Kedua, Dia (Tom) Cakap Berbelit-belit Macam Orang Kena Sembelit Yang Tinggal Di Kampung Delek Klang , Aku Suka Makan Apam Balik..!!! Okey,Mula-mula Bila Di Tanya Semasa Di Akbar, Dia (Tom) Cakap Yang Dia Merupakan Kakak Angkat Kepada Mangsa Pukul (Zaireen Sofiya) Dan Tiada Apa-apa Hubungan Dengan Suami Mangsa, Tapi Semasa Di Melodi Yang Lepas, Dia Cakap Yang Dia Merupakan Bekas Kekasih Suami Mangsa.. So Kat Sini Aku Dah Rasa Sedikit Ragu Dengan Tom Nih.. Cakap Macam Padayappa, Kejap Kakak Angkat, Kejap Bekas Kekasih, Kejap Pempuan Simpanan.. Yang Mana Satu Pon Aku Tak Tau..

Petikan Dari Murai.com.my

13 JULAI 2010: Alamak, apalah nak jadi dengan industri hiburan tempatan sekarang ini? Macam-macam kontroversi yang berlaku. Terbaru pasal kes gaduh juara Mystar LG 3, Raja Farah Afzal Raja Ikram atau Tom,23, pulak dengan keluarga si mangsa yang sebelum didawak telah dipukul teruk oleh Tom serta suaminya sendiri.


Adakah ini satu petanda bahawa dunia sedang berada di akhir zaman? Sama-samalah kita renungkan...


Apapun, sejak portal murai.com.my mula-mula menyiarkan rentetan kisah Tom, sebelum menyertakan nama sehinggalah ke saat ini, banyak respon serta andai yang Murai Batu terima. Semuanya, marah tak senang dengan sikap dan tindakan Tom yang dianggap keterlaluan serta kurang ajar itu.


Yang menuduh Murai Batu terus jatuh hukum kerana menyifatkan Murai Batu menyokong pihak keluarga mangsa tanpa mengetahui siapa salah dan siapa benar pun ada juga.


Padahal Murai Batu bersama editor murai.com.my yang lain hanyalah sekadar melaporkan secara eksklusif terhadap apa yang tidak diketahui oleh orang di luar sana. Lagipun laporan ini dibuat berdasarkan bukti yang sahih, bukan jenis pakai hentam keromo saja.


Cuma yang mendatangkan kemusykilan pada Murai Batu serta wartawan yang lain ialah apa sebenarnya status Tom dengan suami si mangsa? Tom sebelum ini dilaporkan berkata yang dia mahu melindungi mangsa daripada sesiapa saja. Sesiapa yang dimaksudkan oleh Tom itu siapa sebenarnya?


Sedangkan kes ini melibatkan dakwaan mangsa dipukul teruk oleh Tom serta suaminya sendiri. Jadi, siapa yang Tom maksudkan sebenarnya apabila dia mahu melindungi mangsa?


Seperkara lagi yang mendatangkan kemusykilan pada Murai Batu adalah bila Tom dilihat sering bersama suami mangsa yang dulunya adalah seorang tentera. Siap bawa kuncu-kuncunya yang berupa samseng lagi.


Kalau betul hendak temukan mangsa dengan keluarga mangsa, apa tujuan Tom bawa kuncu-kuncunya itu. Sedangkan keluarga mangsa yang datang pun adalah dari kalangan saudara-mara sendiri yang rata-ratanya sudah berumur atau berusia.


Malah yang peliknya di dalam program Melodi, Tom hanya mengaku dia kakak angkat kepada mangsa. Tetapi di dalam sebuah akhbar harian, Tom akhirnya mengakui dia adalah bekas kekasih kepada suami mangsa.


Dari situ saja, Murai Batu sudah dapat melihat percanggahan kenyataan daripada Tom terhadap kedua-dua jenis media ini. Kenapa tidak dari awal-awal lagi Tom mengaku dia adalah bekas kekiash suami mangsa? Itu pun kalau betullah seperti apa yang dikatakannya itu. Kalau betullah dia masih menjalinkan hubungan dengan suami orang itu, Murai Batu pun tak tahu nak cakap apa.

P/s:Jadi, Korang Sara Siapakah Yang Bersalah Dalam Kes Ni..?? Ini Cuma Pendapat Aku Je.. Korang ??

P/s/s: Takde La Panjang Sangat Post Ni Kan... Miahaha

P/s/s/s: Baru Aku Perasan Yang Lisa Surihani Sukar Melafaskan Perkataan Yang Melibatkan "R".. So Cute Bila Dia Cakap... I Love You Lisa...

P/s/s/s/s: Tak Sabar Nak Tengok Video Tom Berseluar Ala-ala Beyonce Gaduh Kat Public Tu.. Mmm... Tak Malu Ke..?? Tapi, Maradona Ni Lagi La Tak Malu.. Mencari Kemaluan Di Public... Miahaha..




LABEL



2 comments:

tiafazunia July 16, 2010 at 10:27 AM  

dye igt dye artis bole buat sesuka hati dye ke ?
ape mslh dye ?
da r janda!!
eeeii!
muka rare gyler minah neh!
ank dye nanti prangai sme cm dye baru dye tawwww!!

mel July 20, 2010 at 9:47 AM  

bajet mcm bagus sangat...popular sgt k die...muka mcm longkang.....perangai mcm sial..

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's