Aug 22, 2010

Gambar Kekasih baru Nora Danish

Share

Salam Semua, Di Sebabkan Hari Minggu Sebegini Aku Tidak Keluar Kemana-mana Pasal Takde Duit, AKu Rasa Lebih Baik Aku Menghupdate Blog Aku Yang Hodoh Nih... Hehehe... Aku Ada Terbaca Di Kosmo Online Berkenaan Kekasih Baru Nora Danish Yang Bernama Shahrul Khan Ni.. Tapi, Sebelum Ni Si Nora Beriya-iya Tidak Mengaku Yang Si "S" Ni Bukan Kekasih Dia... Mana Satu Betul Ni...? Sambung Lagi DiSini !!!!



Bak Kata Pepatah - Kalau Tiada Angin, Masakan Tragedi Ribut Di Bazar Ramadan Stadium Jasin, Melaka Berlaku.. Apapun, Kita Doakan Lah Semoga Nora Dan Shahrul Berkekalan Hingga Ke Jinjang Pelamin... Hehehe... Selamat Berpuasa Untuk Korang Semua... Bye...

Petikan Dari Kosmo Online :

HILANG panas kisah Jejai dan Fasha Sandha mengaku sedang intim menyintai antara satu sama lain, timbul pula kisah janda Jejai, Nora Danish.

Pelakon kecil molek itu heboh dikatakan sedang mengulit cinta dengan seorang jejaka tampan, anak Datuk yang berasal dari Kelantan.

Hendak kata sahih, Diva tidak berani cakap tapi melihatkan gambar-gambar kemesraan Nora dengan jejaka yang dikenali sebagai Shahrul itu, mereka sememangnya seolah-olah ada hubungan yang sangat akrab.

Nora pula ketika diterjah teman media dalam satu acara berbuka puasa di ibu negara baru-baru ini mengaku dia dan si Shahrul yang dimaksudkan itu sedang mengenali hati budi masing-masing. Mereka baru dua bulan berkawan.

Sebenarnya, Diva macam pernah nampak Shahrul yang didakwa ramai sebagai buah hati Nora itu.

Tambahan pula ada yang kata, sebelum ini Shahrul yang lebih muda beberapa tahun daripada Nora itu pernah bercinta dengan seorang pelakon Indonesia.

Kalau tak salah juga, Wangi daripada kumpulan Fabulous Cat pun bercinta dengannya suatu ketika dahulu.

Ada satu lagi cerita lain yang disampaikan ke telinga Diva oleh seorang teman.

"Kau tau tak, mamat tu suka sangat tayang gambar berkepit dengan Nora dalam Facebook, aku tak tahulah apa motif dia.

"Lepas tu, tahulah anak orang kaya, tapi takkan satu badan bersalut Hermes," kata Cik Kid Mulut Muncung sambil memuat turun gambar-gambar mesra Nora dan Shahrul ke telefon Diva.

Banyak versi pula cerita tentang teman tapi mesra Nora ni kan. Tak apalah, tak salah berkawan dengan siapa yang kita suka, asalkan tahu berpada-pada. Mencari bahagia tak pernah jadi satu kesalahan.



gambar terbaru nora danish,nora danish seksi,baju raya nora danish,nora danish bogel,nora danish dan shahrul,gambar nora danish terbaru,nora danish di clubbing,nora danish pakai skirt,tetek nora danish,video lucah nora danish
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



1 comments:

Anonymous,  August 22, 2010 at 9:20 PM  

wah..kekasihku berputik lagi?

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's