Sep 21, 2010

Artis Wanita Bersetubuh Dalam Surau...!!

Share

Salam Buat Semua, Terkujat Aku Membaca Hasil Penulisan CAK Tentang Seorang Artis Wanita Yang Kantoi Berpelukan Dalam Sebuh Bilik Yang Dijadikan Surau.. astaghfirullahalazim...!!! Kalau La Betul Apa Yang Di Tulis Oleh CAK Ni, Aku Pon Tak Tau Apa Nak Jadi Dengan Artis Wanita Ni.. Memang Hampeh Artis Ni.. Read More...!!!

Gambar Sekadar Sandaran...!!!


Ni Apa yang Di Tulis Oleh CAK, Bukan Aku Tau...

MENGUCAP panjang sampai nak tersedak kuih tart nanas dalam mulut bila dengar cerita yang disampaikan teman baik CAK mengenai seorang artis popular ketika menghadiri rumah terbuka teman CAK baru-baru ini. Menurut teman CAK, teman lelaki artis ini memang boleh tahan kacak dan bertubuh ‘ganteng’ tapi sayangnya tak ada kerja tetap dan menyewa sebuah bilik dalam rumah kedai rakannya.
Dalam rumah kedai tu, ada lagi sebuah bilik yang dijadikan surau untuk pekerja dan ahli keluarga bersolat berjemaah, cuma bilik itu jarang digunakan. Kata teman CAK, satu pagi mak saudara pemilik kedai tu nak bersolat Subuh sebab baru sampai dari kampung dan terus nak tumpang menggunakan bilik itu sebagai surau.
Teman kepada teman CAK ni pun dengan penuh sopan tunjukkan surau itu di tingkat atas bangunan tanpa mengetahui ada orang di situ. Seelok saja pintu dibuka, alangkah terkejutnya makcik tadi apabila ternampak kelibat beberapa tubuh manusia ‘melingkar’ dalam surau.
Rupa-rupanya si artis itu dan teman lelakinya bersama beberapa rakan mereka lena diulit mimpi berpelukan tanpa segan-silu di situ. Terus patah niat suci makcik tadi dan hanya mampu berdoa moga ditunjukkan jalan reda dan diampunkan dosa mereka.

Entahlah apa yang terjadi selepas itu tapi setahu CAK artis wanita tu buat bodoh, seolah-olah tiada apa berlaku. Malah dia masih melekat dengan teman lelakinya. Mungkin takut kalau ‘bunting’ kelak tak ada siapa nak bertanggungjawab kut... Oopps!

P/s: Siapakah Artis Wanita Ini... Jom Siasat Bersama..

P/s/s: CAK Ni Slalu Kawan Dia Je Yang Bagi Tau Dia... Dia Tak Pernah Plak Jumpa... Kan ?

P/s/s : Artis Wanita Lain Bersetubuh Kat Mana Plak...? Hehehehe....




LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's