Sep 21, 2010

Corinne Adrienne Masuk Islam. Alhamdullilah..!!

Share

Salam Buat Semua, Alhamdullilah..!! Dapat Lagi Saudara Baru.. Corinne Adrienne Di Katakan Telah Memeluk Islam Dan Berbangga Dengan Agama Yang Dianutinya Sekarang...
Kepada Sesiapa Yang Kurang Atau Tidak Mengenali Siapakah Gerangan Corinne Adrienne Ni, Biaq Aku Story Sikit Kat Korang Semua.. Read More Beb...!!!



Corinne Adrienne Merupakan Seorang Model,Pengecara Dan Pelakon. Antara Filem Yang Pernah Dibintangi Beliau Adalah Spinning Gasing. Filem lain yang dia berlakon adalah, Puaka Tebing Biru dan terakhir sekali Kala Malam Bulan Mengambang.Selain Daripada Membintangi Filem Malaysia, Dia Juga Turut Membintangi Beberapa Filem Negara Jiran.. Antaranya,Flyer, Eden, Scenes From A Sofa, Dusk, Falling Into Fuchsia, Catherine, The Best Bet, Outsider, Trance, Bipolar dan City Sharks.




Di Larang Meneliti Gambar Di Atas Melebihi 3 Saat..Hehehe


Corinne Adrienne Mula Dikenali Ramai Setelah Dia Membintangi Filem Kala Malam Bulan Mengambang, Filem Baru Yang Di"Klassik"Kan.. Dia Juga Pernah Di Senaraikan Sebagai FHM-Singapore's 100 Sexiest Women Pada Tahun 2004.


Dengar Cerita Dia Mula Memeluk Islam Selepas Berkahwin Dengan Seorang Lelaki Melayu. Akad Nikah Dijalankan Di Negara Jiran Oleh Kerana Perkahwinan Mereka Tidak Direstui Oleh Orang Tuanya.. Dia Sekarang Sudah Mengandung 8 Bulan Dan Kini Menetap Dan Menjadi Orang Kampung Hulu Langat.. Dan Dia Suka Makan Lepat Pisang.. Itulah Yang Aku Terbaca, Tak Tau Betoi Ke Dak..!!


Ayat Menarik Dari Beliau Selepas Memeluk Islam, Khas Buat Artis Lain.. *Sapa Makan Sos Tomato, Dialah Bakal Merasa Masamnya...!!!*
tak sangka kan, seorang artis agama kristian, terbuka hatinya tukar cara hidup jadi muslimah sejati……! Sedangkan artis yang benar-benar islam, tergedik-gedik nak kahwin dengan jantan mat saleh dan hanyut dengan hidup ala budaya barat. Tak payah sebut nama lah……ramai!.

Gambar Lain..






Biodata
Nama Penuh : Corinne Adrienne
Tempat Lahir : Kuala Lumpur
Bangsa : Lain-lain
Bahasa : Bahasa Inggeris, Peranchis, Bahasa Melayu, Mandarin
Kerjaya : Pelakon, Pengacara, Model
Kemahiran : Berlakon, Mengacara, Model

Sedutan Filem Kala Malam Bulan Mengambang







Video Separa Bogel... Oh!,Batal Puasa Nam Aku Hari Ni.. Choii...!!!



P/s:Harap Selepas Ini Corinne Adrienne Akan Berpakaian Dengan Lebih Sopan.. Amin...




Corinne Adrienne,Corinne Adrienne bogel,gambar Corinne Adrienne,facebook Corinne Adrienne,fhm Corinne Adrienne,Corinne Adrienne seksi,Corinne Adrienne sexy,Corinne Adrienne naked,siapakah Corinne Adrienne, gambar seksi Corinne Adrienne,Corinne Adrienne Tan
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's