Sep 5, 2010

Gambar Persandingan Aida Aris Dan Suaminya, Husfarid Shaikh Ali @ Shaikh Hussain

Share

Salam Semua, Tahniah Di Ucapkan Kepada Aida Aris Dan Suaminya Husfarid Shaikh Ali @ Shaikh Hussain Kerana Selamat Mendirikan Masjid Pada 4 September Iaitu Pada Sabtu Yang Lalu.. Di Harap Mereka Berbahagia Hingga Ke Hujung Hayat.. Read More...



Pasangan ini bertemu pada 17 Februari tahun ini dalam majlis hari jadi Aida. Husfarid meminta nombor telefon Aida dan memberanikan diri untuk berjumpa dengan wanita itu ditemani rakan-rakannya selang satu hingga dua minggu selepas itu. Pada bulan April lalu, terus Ketua Pramugara MAS itu nekad untuk melamar Aida sebagai isteri.



Husfarid telah hidup menduda selama tiga tahun dan hasil perkahwinan pertamanya, dia dikurniakan dua orang anak iaitu Farish Nasha, 9, dan Danish Hazin, 7.

“Bagi saya, semua ini ketentuan Allah yang menemukan saya dengan Aida. Bagi saya, Aida bukanlah seorang wanita yang sombong, tidak materialistik, sentiasa merendah diri dan menjadi dirinya sendiri.

“Anak-anak saya juga dapat menerimanya dan saya lihat mereka mudah serasi, alhamdulillah. Saya tak kisah jika Aida mahu meneruskan kariernya dalam bidang lakonan selepas ini dan dia berhak membuat keputusan dalam hidupnya. Saya berharap semoga hubungan ini berkekalan,” kata Husfarid yang berkhidmat dalam MAS selama 16 tahun.









Berita Penuh Di mStar Online

P/s: Download Lagu Raya Kegemaran Anda Di Blog Aku Yang Dah Lama Bersawang... Klik Sini...


Gambar Persandingan Aida Aris Dan Suaminya, Husfarid Shaikh Ali , Gambar Kahwin Aida Aris Dan Suaminya, Husfarid Shaikh Ali , Perkahwinan Aida Aris Dan Suaminya, Husfarid Shaikh Ali , Suami Aida Aris
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



2 comments:

Anonymous,  October 2, 2010 at 9:53 AM  

Amiable brief and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Anonymous,  October 21, 2010 at 3:40 PM  

Helpful blog, bookmarked the website with hopes to read more!

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's