Sep 3, 2010

Facebook Melayu Babi

Share

Salam Semua, Selepas Senyap Seketika Isu Salleh Gregor Samsa Menghina Islam Dan Melayu.. Kini Timbul Lagi Kes Penghinaan Bangsa Melayu.. Seperti Biasa, Mahluk Halus Ini Menggunakan Facebook Sebagai Tempatnya Meluahkan Rasa Hati Dan Mengghina Bangsa Melayu.. Sungguh Biadap Sekali Mamat Ni.. Sehingga Sekarang, Facebook Fan Bagi "Melayu Babi" Telah Berjaya Menggumpulkan Sejumlah 1306 Pengikut *Yang Bodo*.. Tapi, Kenapa Sekarang Ni banyak Sangat Kes Macam Ni..? Kerajaan Terlepas Pandang Atau Tidak Mempunyai Teknologi Canggih Bagi Menangkap Malaun-malaun Yang Tak Berguna Ni.. Sambung Baca Lagi Di Sini



Selain Daripada Mengunakan Nama Melayu Babi, Si Bajingan Ini Juga Turut Menggunakan Photo Seekor Babi Kurap Berwarna Pink Sebagai gambar Profilenya.. *Gambar Dia La Kot*.. Apapun, Aku Berharap Sangat Supaya Pihak Berwajib Menangkap Dan Membunuh Individu Yang Terlibat dalam Hal Ni.. Sampai Bila Nak Berdiam Diri.. Aku Dah Tak Senang Duduk Dah Ni..

KUALA LUMPUR – Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) Selangor, Gagasan Pendidikan Melayu Malaysia (Gagasan) serta Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) membuat laporan polis berhubung laman Facebook yang dicipta menggunakan nama ‘Melayu Babi!’ di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, semalam.

GPMS Selangor diwakili Pengerusinya, Mohd Faizal Mohd Salleh mendesak Polis Diraja Malaysia (PDRM) menyiasat pengendali laman itu yang jelas mempersendakan Islam serta menggugat keselamatan negara.

Mohd Faizal berkata, tindakan pengendali tersebut dilihat boleh menggugat keharmonian antara kaum yang dikecapi selama ini kerana menggunakan perkataan kesat merujuk kepada sesuatu kaum.

“Kami berharap agar siasatan segera dapat dijalankan bagi menyiasat pengendali laman yang tidak bertanggungjawab itu dan tindakan tegas dapat diambil.

“Tindakan tegas perlu diambil agar dijadikan pengajaran kerana dikhuatiri jika dibiarkan maka akan timbul lebih banyak lagi perkara seperti ini,” katanya selepas membuat laporan polis di sini, semalam.

Beliau berkata, kejadian itu tidak harus dipandang mudah kerana bimbang semakin berleluasa.

Menurutnya, kenyataan berbaur hasutan itu dilakukan oleh individu tidak bertanggungjawab yang cuba mewujudkan ketegangan.

Bagaimanapun, beliau tidak menuduh mana-mana pihak dan menyerahkan ia disiasat polis.

Menurutnya, dia dimaklumkan oleh seorang rakan berhubung laman terbabit kira-kira jam 11 pagi Sabtu lalu.

Sumber: Sinar Harian Online

P/s:Kepada Semua Pembaca.. Korang Jangan Cepat Melatah.. Individu Yang Terlibat Di Facebook "Melayu Babi" Ini Tak Semestinya Orang "Bukan Melayu". Kerana Zaman Sekarang Ni Terdapat Segelintir Bangsa Melayu Yang Benci Gila Dengan Bangsanya Sendiri.. Betul Tak Salleh Gregor Samsa ??

P/s/s: Jangan Lupa Untuk Share Post Ini Bersama Semua Rakan Anda Di Facebook Dengan Memetik/Menyentuh/Menekan/Menyapa *Sila Pilih Ayat Yang Korang Suka* Butang "Like" Di Bawah....



facebook melayu babi,gambar facebook melayu babi,melayu babi facebook
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



1 comments:

faReed c lelucky pHOTo November 24, 2010 at 3:48 AM  

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1540865175274&set=a.1540864495257.77478.1644275572&pid=1342289&id=1644275572

sempat print screen sebelum admin dia delete akaun pada 15102010

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's