Sep 19, 2010

Rakan Karib Sosilawati Ditemui Mati, Bunuh Diri

Share

Salam 1Malaysia, Kes Bunuh Datuk Sosilawati Masih Lagi Di Dalam Proses Siasatan Timbul Lagi Satu Kes Yang Dilaporkan Semalam. Ahli Perniagaan Dan Pengasas Produk Kecantikan Aveer Sarina Jaafar, 45 DI Temui Mati Tergantung Di Kediamanya Di Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam Jumaat Lalu.. Sambunganya Di Sini...!!!



Paling Mengejutkan Lagi Ialah Kematian Ini Dikatakan Ada Kaitan Dengan Tekanan Dan Berita Tentang Kematian Teman Karibnya, Datuk Sosilawati Yang Diketahui Oleh Sarina Sejak Minggu Lalu.

Anak sulungnya, Mohd Azrul Affendi Zakaria, 24, dilaporkan berkata ibunya sering kepenatan sejak kebelakangan ini dan dalam keadaan tertekan apatah lagi mendengar berita kematian jutawan kosmetik yang juga rakan rapat ibunya, Sosilawati.

Timbalan Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Superintendan Mohan Singh berkata, pihaknya ada menerima panggilan mengenai penemuan mayat tergantung itu dan mayat telah dihantar ke Hospital Seberang Jaya untuk dibedah siasat.

Allahyarham mempunyai 4 anak berusia antara 16 dan 24 tahun hasil perkongsian hidup dengan suami pertamanya. Dia dilaporkan berkahwin untuk kali kedua tahun ini.

P/s:Mengapa Mengambil Jalan Mudah Untuk Menamatkan Riwayat Hidup ? Hanya Kerana Di Sebabkan Tekanan Dan Kesedihan ? Kejayaan Yang Dikejar Sekian Lama, Ditamatkan Sekelip Mata.. Al Fatihah Buat Mangsa..




Sarina Jaafar,Sarina Jaafar bunuh diri,Sarina Jaafar kawan datuk sosilawati,kes bunuh diri Sarina Jaafar,datuk sosilawati,kes bunuh sosilawati,siapakah Sarina Jaafar,Pengasas Produk Kecantikan Aveer,sarina jaafar Pengasas Produk Kecantikan Aveer
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



2 comments:

Anonymous,  October 8, 2010 at 1:14 PM  

P/s:Mengapa Mengambil Jalan Mudah Untuk Menamatkan Riwayat Hidup ? Hanya Kerana Di Sebabkan Tekanan Dan Kesedihan ? Kejayaan Yang Dikejar Sekian Lama, Ditamatkan Sekelip Mata.. Al Fatihah Buat Mangsa..

SEDARA BLUM PRNAH LG MERASAKAN TEKANAN YG HEBAT DAN TAK TERBENDUNG. SEKIRANYA SEDARA MENGALAMINYA NNTI MAKA SEDARA AKAN SEDAR YG ANTARA PRIORITY CHOICE UTK PNYELESAIANNYA HANYA BUNUH DIRI @ MATI. HARAP2 SAYA DAN ANDA SEMUA DI JAUHKAN LAH DARI DUGAAN SPRTI ITU

PS : SAYA PERNAH ALAMI DEPRESSION. BG SAYA DUNIA INI DAH TAK ADA ERTINYA,TIADA LG RUANG UTK JIWA SAYA RASA GEMBIRA, CERIA DAN KETAWA. HARI DEMI HARI SAYA HANYA MEMIKIRKN BGAIMANA UTK MMBUNUH DIRI. TAPI ALLAH MASIH MMBERI SYA PELUANG UTK TRUSKN HDUP.

INI PNGALAMAN SAYA SBG SEORNG LELAKI. SAYA DPT BYNGKN JIKA TEKANAN YG SAYA ALAMI DITANGGUNG OLEH KAUM WANITA,. SAYA BERANI BKATA YG KAUM WANITA TK DPT BENDUNG DAN JLN PNYELESAIAN HANYA LAH BUNUH DIRI.

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's