Oct 30, 2010

Kemalangan Bas di KM38 Genting Sempah 7 Maut

Salam Buat Semua, Lagi Kes Bas Terbalik Untuk Bulan Oktober Ini.. Rasanya Ini Kali Ke-3 Kemalangan Yang Melibatkan Bas Untuk Bulan Ini..Semalam,Niat Rombongan Remaja Dari Kampung Baru, Mukim Siong, Baling, Kedah Untuk Bercuti Bersama Rakan-Rakan Sebaya Di Genting Highland Berakhir Dengan Tragedi Apabila 7 Daripada Mereka Maut Dan 38 Orang Lagi Cedera Apabila Bas Yang Di Naiki Mereka Terbalik Ketika Turun Dari Pusat Peranginan Itu.. Read More...!!!


Read more...

Oct 29, 2010

Kamus Emoticons Bergambar - Baru Ku Tahu...!!!

Salam Buat Semua, Korang Pernah Tak Tengok Atau Menggunakan Emoticons Semasa Berchating Dengan Kawan-Kawan Korang Di Facebook,Twitter,YM, Dan Yang Sama Waktu Dengan Nya? Pernah Tak Korang Bayangkan Mimik Muka Kawan Korang Semasa Dia Menggunakan Emoticons Tersebut...? Kalau Tak, Aku Harap Gambar Ahmoi Cun Di Bawah Ni Dapat Membantu Korang... Hehehe... View More...!!!

“Tolonglah…!” Contoh Ayat “Tolonglah Garukan Kurap Di Bahagian Belakang Saya Ni!”

Read more...

Oct 27, 2010

Senarai Pemenang Festival Filem Malaysia ke-23

Salam Buat Semua,Festival Filem Malaysia ke-23 Telah Pun Diadakan Pada 24 October Lalu <-- Aku Baru Nak Update Ke ?? Di Shah Alam Convention Centre, Shah Alam. Tahniah Di Ucapkan Kepada Semua Pemenang.. Kepada Yang Tidak Bernasib Baik, Jangan Mudah Putus Asa.. Tahun Depan Masih Ada..Read More...!!!

 Gambar Lain Sila Klik SINI

Read more...

Takziah,Aleeza Kasim Dan Suami Sah Bercerai

Salam Buat Semua, Sebelum Ini Kita Cuma dengar Khabar Angin Mengatakan Bahawa Rumahtangga Pasangan Peragawati Terkenal Dan Seksi, Aleeza Kasim Dan suaminya, Mohd Fauzi Che Rus Bergoyang, Hari Ini mStar online Telah Mengesahkan Bahawa Pasangan Suami-Isteri Ini Telahpun Sah bercerai secara baik di Mahkamah Rendah Syariah Awal Pagi Tadi.. Read More...!!!



Read more...

Gadis 12 Tahun Maut Jatuh Apartmen Selepas Bersekedudukan Dengan 3 Remaja Lelaki

Salam Buat Semua, Terlebih Dahulu Aku Ingin Memohon Maaf Andainya Post Kali Ini Membuatkan Seseorang Terasa.. Di Tulis Hanya Sekadar Renungan Buat Pembaca Di Blog Ini.Okey,Begini Ceritanya... Seorang Budak Perempuan Berusia 12 Tahun Di Katakan Telah Meninggal Dunia Akibat Terjatuh Daripada Tingkat 6 Sebuah Apartment Kerana Cuba Melarikan Diri Daripada Di Tangkap Penduduk Selepas Dia Bersama 3 Orang Remaja Lelaki Sedang Melakukan Kegiatan Sumbang Di Atas Bumbung Apartment Berkenaan.. Read More...!!!



Read more...

Oct 26, 2010

Virus Influenza B Dah Mula Menular Ke Malaysia... Oh!Tidak....!!!!

Salam Buat Semua,Berita Terkini Yang Baru Aku Dengar Dari Buletin Utama Tadi.. Selepas ancaman Influenza A H1N1, negara kini berdepan pula dengan serangan virus Influenza B.Perkara ini disahkan Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai.Katanya, sebahagian besar sample darah yang diambil bagi tujuan ujian, dikesan mempunyai virus Influenza B.Menurut Datuk Seri Liow, mereka yang diserang virus Influenza B, mempunyai simptom sama dengan Influenza A H1N1.Read More...!!!



Read more...

Oct 25, 2010

Bas Terbalik Lagi....!!!! 17 Pelajar Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Cedera

Salam Buat Semua, Lagi Kes Bas Terbalik.. Kali Ini Melibatkan 41 Orang Pelajar Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM). Di Laporkan, Hanya 17 Daripada Cedera Dan Tiada Kemalangan Jiwa Berlaku.. Alhamdulillah Tiada Kemalangan Jiwa Berlaku.. Tak Sanggup Rasanya Nak Melihat Gambar Dan Video Mayat Bertaburan, Macam Kes Kemalangan Ngeri Bas Pada Tarikh Keramat 10.10.10 Baru-Baru Ini... Read More...!!!



Read more...

Kencing Di Muka Isteri Kerana Masakan Kurang Memuaskan

Salam Buat Semua, Terharu Bercampur Geram Mambaca Petikan Harian Metro Hari Ini Berkenaan KeBODOHan Seorang Lelaki Yang Bernama Suami, Yang Sepatutnya Melindungi Si
Isteri Sanggup Bertintak Kejam Dan MEmbuat Perkara Yang Tak Masuk Akal Dengan Membelasah,Membotakan Kepala Si Isteri Dan Kencing Di Muka Isterinya Hanya Kerana Masakan Yang Kurang Memuasakan... Read More...!!!


Read more...

Oct 24, 2010

Fazura Kantoi Ketiak Basah...!!! Hehehe...

Salam Buat Semua, Mesti Susahkan Menjadi Seorang Artis Terkenal.. Mana Taknya.. Diri Hujung Rambut Hinggalah Ke Hujung Kaki Celah Ketiak Kita Akan Di Perhatikan.. Contoh, Sila Lihat Gambar Rajah Di Bawah.. Read More...!!!

Fazura Juga Turut Menjadi Mangsa Keadaan.. Kesian Kat Dia Kan.. Penat2 Buat Show.. Ada Je Mamat Ambil Kesempatan Snap Gambar Kat"Situ"..

Read more...

Oct 22, 2010

Wartawan Geleng Kepala Tonton "2 Alam"

Salam Buat Semua, Nampaknya, Impian Penerbit Filem 2 Alam, Datuk Dr. Che Rozmey Che Din Untuk Mendapat Pecah Punggung Panggung Dengan Kutipan RM40 Juta Tidak Akan Menjadi Kenyataan Apabila Kebanyakan Wakil Media Yang Menonton Tayangan Perdana Sempena Festival Filem Malaysia Ke 23 (FFM23) Di e@Curve, Damansara, Pada Malam Rabu Lalu Rata-rata Memberikan Komen Dan Kritikan Yang Agak "Pedas".. Read More...!!!


Read more...

Inikah Yang Di Namakan Islamic Fashion Festival ?

Salam Buat Semua, Bila Di Sebut "Islamic Fashion Festival", Mesti Ramai Di Antara Kita Akan Terbayang Fesyen Yang Menutupi Aurat Dan DiGayakan Oleh Kaum Adam Dan Hawa.. Tapi, Lain Pula Jadinya Kali Ini.. Islamic Fashion Festival Kini Telah Menjadi Satu Isu Besar Apabila Rata-rata Model Wanita Yang Mengayakan Pakaian Di Festival Ini Tidak Menutup Aurat, Malah Ada Yang Lebih Seksi Daripada Orang Kafir... Apa Kes Ni ??? Read More..!!!


Read more...

Oct 21, 2010

Punk Felda Labu

Salam Buat Semua,Post Yang Agak Ringkas Dan Untuk Di Fikirkan Bersama.. Apa Yang Akan Jadi Pada Anak Remaja Kita Di Masa Yang Mendatang...?? Read More...!!!



Read more...

Oct 20, 2010

Tahniah, Raja Farah Dan Megat Aziz Dah Bertunang

Salam Buat Semua, Semalam Terbaca Satu Gosip Mengatakan bahawa Raja Farah Raja Aziz Telahpun Bertunang Dengan Megat Aziz... Tahniah Diucapkan Kepada Mereka Berdua.. Read More...!!!

Ini La Kot Gambar Megat Aziz A.K.A Tunangnya Itu...


Read more...

Gambar 2 Jejaka Sedang Menyiksa Anjing, Thanks To Lisa Surihani.

Salam Buat Pembaca, Mood Tiba-Tiba Bertukar Menjadi Marah, Geram, Benci Dan Rasa Nak Maki Hamun Bila Melihat Gambar 2 Orang 2 Ekor Binatang Yang Tidak Berperi-Kebinatangan Sedang Menggantung Seekor Anak Anjing Yang Masih Kecil Tanpa Ada Rasa Kesihan Dan Jauh Sekali Untuk Rasa Bersalah.. Apa Salah Si Anak Anjing Itu Hingga Mereka Sanggup Melakukan Sedemikian Rupa...?? Walaupon Anjing Itu Haram Bila Di Pegang, Namun Dia Masih Ciptaan ALLAH... Read More...!!!

Siap Tersenyum Riang Lagi 2 Ekor Manggkuk-Hayun Ni Kan...!!!


Read more...

Oct 19, 2010

Senarai Nama Artis Yang Bakal Berentap Untuk 8TV Shout Awards 2010

Salam Buat Semua, Kini Tiba Masanya,Hati Gembira DiHari Raya, Anugerah Shout! Awards 2010 Terbitan 8TV Yang Diperkenalkan Pada Tahun Lalu Kini Kembali Untuk Tahun Kedua Dan Bakal Di Adakan Di Stadium Putra Bukit Jalil Pada 20 November Ini.Bestnyeeee.... Read More..!!!


Read more...

Oct 18, 2010

Fesyen Terbaru Alyah a.k.a Lady GaGaP

Salam Buat Semua, Sebelum Ni Kita Cuma Dapat Tengok Artis Hollywood Je Yang Berpakaian Pelik, Sekarang Ni Artis Kita Pon Dah Mula Berani Mengenakan Pakaian Yang Pelik Dan Jelik Bagi Memudahkan Orang Ramai Mengenali Mereka.. Contohnya, Alyah Yang Mula Memberanikan Dirinya (Bersama Rakan Yang Lain)Tampil Bergaya Dengan Rambut Palsu Berwarna Putih Yang Keras Macam Dawai,Berstokin Hitam Manis Dan BerKasut PokkaDot.. Read More...!!!

Siapakah Gerangan Kelibat Manusia Yang Kelihatan Serba Hitam Ini.. Menakutkan Laa...!!!

Read more...

Gambar + Video - Nasi Lemak Nora Danish 50sen Je...?

Salam Buat Semua,Gelak Sakan Aku Bila Tengok TRAILER Filem Terbaru Arahan Ahmad Idham Yang Bakal Di Tayangkan Pada 21 Oktober Ini.. Cuti-Cuti Cinta, Lakonan Farid Kamil dan Hot Mama's Nora Danish.. Filem Komedi + Cintan.. Nampaknya, Semakin Murah Rezeki Si Nora Danish Sekarang Ni Kan.. Baru Je Filem Filem Jangan Pandang Belakang Congkak II Di Tayangkan Dua Tiga Hari Lepas.. Dah Nak Kuar Filem Baru.. Read More...!!!



Read more...

Oct 15, 2010

Ameng Spring Bakal Di Saman Bekas Isteri

Salam Buat Semua, Nampaknya Kes Ameng Bekas Vokalis Kumpulan Spring Dan Ex-Wife Nya,A. Aida Semakin Bertambah Rumit, Terbaru A Aida Dikatakan Akan Meyaman Ameng Kerana Menuduhnya Bersama Suami Berkomplot Merosakkan Nama Serta Kerjaya Ameng Ketika membela diri atas tuduhan memasukkan ganja ke dalam badan di Mahkamah Majistret di sini, Selasa lalu. Read More...!!!



Read more...

Oct 14, 2010

Hai Proton Inspira,Bye Proton Waja...!!!

Salam Buat Semua, Mesti Ramai Di Antara Kita Yang Dah Lama Dan Tak Sabar Lagi Untuk Menunggu Model Proton Baru,Proton Inspira Yang Bakal Menggantikan Proton Waja.. Kan..!! Aku La Salah Sorang Yang Paling Tak Sabar Kan Tengok Kereta Proton Inspira Ni.. Bukan Nak Beli Pon.. Saje Je Nak Menyebok Kat Showroom Tu Ha..Hari Ini, Proton Dengan Bangganya Melancarkan Model Kereta Proton Inspira Ni.. Dengar Gossip Liar Mengatakan Kereta Ini Takde La Mahal Sangat Pon.. Kalau Untuk Model Yang Enjinnya Berkapasiti 1.8 Liter, Harganya Di Bawah RM80K Aje... *Aje ???* Dan Untuk Enjin Yang Berkapasiti Nurhaliza 2.0, Harganya Pula Di Bawah RM95K.. Pun Aje..!!! Murah Kan..??? Jom Kita Beli Sorang Nam Bijik...!!! Read More...!!!



Read more...

Oct 13, 2010

Gambar Majlis Perkahwinan Bienda & Kamarul

Salam Buat Semua, Agak Terlambat Bagi Aku Untuk Mengucapkan Tahniah Kepada Pasangan Manis Dua Sejoli, Bienda & Kamarul Yang Selamat Melangsungkan Majlis Perkahwinan Mereka Pada 8 October Lalu.. Namun, Apa Yang Mejadi Tanda Tanya Kepada Kita Aku Sekarang Ni, Bila Masa Pulak Dia Orang Ini Bernikah...??? Read More...!!!




Read more...

Oct 12, 2010

Senarai 12 Nama Mangsa Yang Maut Dalam Kemalangan Ngeri Di Simpang Ampat, Melaka

Salam Buat Semua, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Dan Mengikuti Perkembangan Kes Kemalangan Ngeri Di Simpang Ampat, Melaka Yang Kini Telah Pun Meragut 15 Nyawa.. Di Harap Keluarga Mangsa Dapat Bersabar Dengan Dugaan Yang Menimpa.. Kita Hanya Mampu Merancang, Tuhan Yang Akan Menentukan Sambung Baca Lagi Di Sini


Read more...

Oct 11, 2010

Gambar Dan Video Kemalangan Ngeri 10.10.10 Di Rambau Semalam

Salam Buat Semua, Terkejut Bila Terdengar Buletin Utama TV3 Malam Tadi Berkenaan Kemalangan Lebuhraya Utara Selatan Berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat Rambau Semalam Yang Melibatkan Dua Buah Bas, Tiga Buah Kereta Dan Sebuah Van.. Kemalangan Ini Telah Mengorbankan 12 Nyawa Dan 40 Lagi Cedera.. Lagi Kemalangan Melibatkan Bas Tahun Ini.. Lepas Ni Orang Dah Mula Hilang Kepercayaan Dengan Bas La Nampaknya... Read More...!!!


Read more...

Oct 8, 2010

Apahal Macam Ni Pulok...???

Salam Buat Semua, Nak Tanya Ni.. Kepada Yang Guna Blogspot Sebagai Platform Berblogging, Korang Perasan Tak Ada Sesuatu Perubahan Di Blogger Dashboard Hari Ni...?? Ke Aku Sorang Je Yang Terkena Badi Ni...??


Korang Try Tengok Gambar Kat Atas Ni... Lain Daripada Sebelum Ni Kan... Keadaan Gambar Yang Agak Bersepah, Ada Gambar Yang Kecil, Ada Pulak Gambar Yang Besar Tak Hengat.. Mmm...


Yang Ni Terlebih La Pulak...!!! Sampai Terkeluar Gambar Daripada Entry Bro Eyriqazz, Gambar Post Entry Daripada Liyana Lunia Ok La Pulak Saiznya.... Mentang2 La Si Liyana Lunia Ni Pempuan.. Pilih Kasih Betoi La Google Ni... Hehehe... <--Sila Abaikan Gambar Lelaki Yang Sedang Menyusu Dalam Gambar Di Atas...

P/s:Macam Semak Je Dashboard Baru Ni, Korang Punya Dashboard Pon Jadik Macam Ni Gak Ke...?? Apa Pendapat Korang...!!! Yang Baru Atau Yang Lama Lebih Baik...??

P/s/s: Atau Berdua Lebih Baik ??

P/s/s/s:Esok Ngan Hari Ahad Aku Akan Berada Di Sepang... Hehehe... Part Time Jadi Paddock Girls... Kuikuikui... Will Update Here Soon....!!!! Saper Ade G MotoGP Sila Angkat Tangan...!!! Jumpa Anda Di Sana...!!!




LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.

Read more...

Oct 7, 2010

Gambar Anak Lalaki Ahmad Idham Yang Terbaru

Salam Buat semua, Tahniah Di Ucapkan Kepada Ahmad Idham Dan Isterinya Dengan Kedatangan Ahli Baru,Ahmad Khalil, Anak Lelaki Yang Merupakan Anak Keempat Pasangan Bahagia Ini.. Dalam Kesibukan Kerja Yang Semakin Bertambah, Ianya Bukanlah Menjadi Sata Alasan Untuk Seorang Suami Mengabaikan Tanggungjawabnya Sebagai Seorang Suami <-- Apa Aku Merepek Nih ??? Read More...!!!

Chomel Kan...!!!


Read more...

Oct 6, 2010

Tempat Pembunuhan Jutawan Kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya Berhantu ???

Salam Buat Semua, Nampaknya Kes Bunuh Jutawan Kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya Masih Lagi Belum Dapat Diselesaikan Dan Semakin Lama, Semakin Ramai Orang Yang Telah "Di Petik" Dalam Kes Pembunuhan Ini.. Diharap, Dengan Kecekapan Polis Malaysia Sekarang Ini Dapat Mencepatkan Proses Menghukum Suspek Yang Bersalah Tu.. Naik Menyampah La Pulak Aku Tengok Muka Suspek Tu Hari2 Dok Keluar Masuk Lokap.. Terbaru, Terdengar Khabar Angin Mengatakan Bahawa Tempat Pembunuhan Kejam Jutawan Kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya Bersama Tiga Mangsa Yang Lain Ladang Gadong, Tanjung Sepat, Banting Berhantu..!! Betul Ke..!! Read More...!!!



Read more...

Oct 5, 2010

Nora Danish Dan Dua Artis Lain Berkemban Dalam Movie "Jangan Pandang Belakang Congkak 2"

Salam Buat Semua, Nampaknya Filem Melayu Sekarang Semakin Berani Kan...?? Tak Mo Cakap Banyak *Kang Kena Saman Pulak*.. Korang Tengok Dan Nilaikan Sendiri..!!!

Aksi Nora Danish...!!! Mmm... Not Bad...!!!

Gambar Nora Danish Kat Atas Ni Boleh Dikatakan "Okey" Lagi Laa.. Masih Bertutup Di Bahagian Ketiak.. Korang Try Tengok Pulak Video 2 Artis Yang Berkemban Di Minit 1:27 Ni.. Langsung Tak Cover... Cukup Berani Betul 2 Artis Popular Ni... View Video...!!!

Read more...

No Plate Cantik, Kereta Cantik, Awek Pon Cantik...!!!

Salam Buat Semua, Terjumpa Gambar Ni Di Mybloghub.my (Laman Web Aggregator, Sama Macam Innit,Gengblogger Dan Yang Sama Waktu Denganya...)Menurut Tuan Punya Gambar, Kereta BMW 645CI Ini Kepunyaan Pengacara Dan Pelakon Terkenal,Awal Ashaari.. Wow.. Hebat Juga Bro Awal Ni Kan.. Sebab Kereta Ni Bukanya Murah.. Paling Cokai Pon RM300k.. Fuhh...!!! Ni Yang Buat Niat Aku Menjadi Seorang Pengecara Berkobar2 Nih... Read More...!!!

Gambar Sila Belanja Ohbulan Okey..!!!


Read more...

Oct 3, 2010

Diana Danielle Pun Dan Ada Bodyguard !!! Cayalah DD

Salam Buat Semua,Berita Sedih Buat Peminat Lelaki Yang Try Nak Tackle Diana Danielle
Kat Luar.. Diana Danielle Hari Ini Mengaku Yang Dia Mempunyai Seorang Bodyguard Bagi Mengelakan Sebarang Kejadian Yang Tak Di Ingini Berlaku.. Ala, Tak Salahkan Mengupah Seseorang Menjaga Keselamatan Kita Semasa Berada Di Luar Rumah.. Nak Pula Kalau Seseorang Itu Terkenal, Kaya Atau Seseorang Yang Ternama.. Macam Aku.. <-- Choii...!!

Gambar Sekadar Hiasan... Dan Lelaki Itu Bukan Aku Tau...!!!

Mungkin Juga Pasal Sekarang Ni Diana Danielle Banyak Menerima Tawaran Berlakon Dan Terpaksa Pulang Ke Rumah Lewat Malam, Jadi, Si Abang Bodyguard Ni Boleh La Menemankan DD Ni Pulang Ke Rumah... Tak Gitu..!! Jangan Sampai Dalam Rumah Udah La Ye... Hehehe... Tapi Time Berbuka Puasa Dengan Diana Danielle Di Majlis Berbula Puasa Bersama mStar Hari Tu, Takde La Pulak Aku Nampak Dia Bawa Abang Bodyguard Dia... Bodyguard Dia MC Kot Time Tu... Hehehe... Sambung Baca Lagi Di Sini..!!!


Read more...

Gambar Dan Video Perkahwinan Jimmy Shanley Dan Nursuhaila Eliani

Salam Buat Semua, Hujung Minggu Di Bulan Parayaan Ini Mesti Ramai Yang Buat Open House kan.. Aku Hari Ni Je Dah Ada 4 Rumah Yang Perlu Aku Terjah, Bulan Puasa Tempoh Hari Sempat Jugak Menurunkan Berat Badan 5KG, Lepas Raya Dah Bertambah 8KG... Choii....!!! Tapi Bukan Open House Je Yang Berlambak, Waktu Cuti Sebegini Juga Ramai Yang Mengambil Keputusan Untuk Mengadakan Majlis Perkahwinan.. Contohnya,Pengacara Akademi Fantasia Musim Ke-8, Jimmy Shanley Kini Yang Sudah Bergelar Suami.. Baca Lagi DiSini...!!!


Read more...

Oct 1, 2010

Gambar Sekitar Majlis Rumah Terbuka Datuk Bung dan Zizie Ezzete

Salam Buat Semua, Seperti Biasa.. Di musim Perayaan Begini, Ramai Artis Kita Mengambil Kesempatan Mengadakan Majlis Rumah Terbuka A.K.A Open House. Tidak Ketinggalan ,Pasangan Sejoli Di Abad Ini, Datuk Bung *Abang Macho* dan Zizie Turut Mengadakan Majlis Rumah Terbuka Baru-baru Ini.. Sambung Baca Lagi Di Sini...!!!

Majlis Ini Mungkin Di Adakan Di Sabah Kot.. Pasai Aku Tengok Dia Punya Latar Belakang Tu Nampak Macam Kat Sabah Je <-- Memandai Je... Hehehehe....

Read more...

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's