Oct 22, 2010

Inikah Yang Di Namakan Islamic Fashion Festival ?

Share

Salam Buat Semua, Bila Di Sebut "Islamic Fashion Festival", Mesti Ramai Di Antara Kita Akan Terbayang Fesyen Yang Menutupi Aurat Dan DiGayakan Oleh Kaum Adam Dan Hawa.. Tapi, Lain Pula Jadinya Kali Ini.. Islamic Fashion Festival Kini Telah Menjadi Satu Isu Besar Apabila Rata-rata Model Wanita Yang Mengayakan Pakaian Di Festival Ini Tidak Menutup Aurat, Malah Ada Yang Lebih Seksi Daripada Orang Kafir... Apa Kes Ni ??? Read More..!!!


Turut DiBangkitkan, Isu Salah Seorang Model Yang Seksi Mengenakan Pakaian Yang Tertera Tulisan "Muhammad" Dalam Arab Secara Terbalik.. Astagfirullah Al Azim.. Apa Nak Jadi Nih...??? Kat bawah Ni Aku Sertakan Beberapa Keping Gambar Di Majlis "Islamic Fashion Festival" Baru2 Ini... Islamic La Sangat...











Petikan Akbar Hari Ini... Sila Klik "Buka"
Spoiler:

Pemimpin pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam disaran mengkaji tindakan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang disifatkan sebagai menghina Islam ketika menganjurkan Pesta Fesyen Islam atau Islamic Fashion Festival (IFF), lapor Harakahdaily.

Menurut ahli parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Ghazali, IFF jelas menghina Islam apabila menggunakan nama agama untuk mengesahkan tindakan penganjuran pertunjukan yang tidak wajar itu.

Lebih malang, tulisan "Muhammad" dalam Arab secara terbalik diguna dan dipakai di dada seorang daripada peraga fesyen yang tidak menutup aurat.

"Kita berarak bantah kartun Nabi yang dibuat di Denmark, di sini di Malaysia, seluruh maruah Islam ditelanjangkn oleh IFF tersebut," kata Lo' Lo' kepada Harakahdaily.

Beliau mengulas IFF yang dianjurkan oleh Rosmah baru-baru ini. Katanya, walaupun dilabelkan Islamik tetapi fesyen yang diperagakan tidak sesuai dengan Islam bahkan Rosmah sendiri tidak memakai pakaian yang sesuai dengan Islam ketika merasmikan program IFF itu.

"Saya nak tanya NGO-NGO Islam ni, tak terasa langsung ke nak bantah penghinaan terhadap Islam oleh Rosmah atas penganjuran Islamic Fashion Festival yang penuh dengan kemungkaran dan kemaksiatan terhadap Allah serta pengkhianatan atas muslimah seluruhnya?" soal Lo' Lo'.

Dunia Di Akhir Zaman.. Si Tua Yang Tak Sedar Diri...




P.s: Tahun Lepas Punya Festival Ok Je...!!!
P.p.s: Apa Pendapat Anda Tentang Islamic Fashion Festival Ini ??



Islamic Fashion Festival,gambar Islamic Fashion Festival, Isu Semasa, penganjur Islamic Fashion Festival,video Islamic Fashion Festival,siapakah penganjur Islamic Fashion Festival
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



3 comments:

Q October 22, 2010 at 8:02 AM  

biasalah...org ada kuasa suke dia nak buat ape even benda tu agama dia sendiri...banyak2 kan bertobat la rosmah oii...

MiszNoRuL October 25, 2010 at 12:45 PM  

islamik ke bila pakai baju jarang tk pakai bra plak tu..astargfirullah..

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's