Oct 21, 2010

Punk Felda Labu

Share

Salam Buat Semua,Post Yang Agak Ringkas Dan Untuk Di Fikirkan Bersama.. Apa Yang Akan Jadi Pada Anak Remaja Kita Di Masa Yang Mendatang...?? Read More...!!!



Gambar Ini Telah Di Emailkan Oleh Salah Seorang Pembaca Blog Ni.. Katanya Budak2 Punk Ini Berasal Daripada Felda Labu,Seremban.. Tak Tahu La Betul Ke Tak.. Jadi Kepada Ibubapa, Sila Awasi Anak-anak Anda.. Jangan Sampai Jadi Seperti Salleh Gregor Samsa Sudah...

Jantan Ni Pon Budak Punk Gak Kot... Ganas Semacam Je...!!!


P/s:Anak Ni Kadang2 Macam Seorang Pelakon Handalan, Kat Rumah Pijak Semut Pon Tak Mati... Kat Luar..!!!! Nauzubillah.. Betul Tak...?

LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



2 comments:

Anonymous,  October 22, 2010 at 12:09 PM  

Napelah org yg lalu lalang kt situ buat derk jer...

trevor,  February 20, 2011 at 12:00 AM  

wei tuan blog yang celaka, tak payah jadi punk pon boleh ganas kau tahu tak? kau ni bodoh ke apa?

kalau brader tu belia 4b tapi perangai dia memang ganas dan kurang ajar dia tetap akan ganas dan dia tak perlu jadi punk untuk mengganas.

george bush mengganas dengan iraq tapi dia tak punk pon? malah dia adalah seorang presiden.

gambar perempuan cute dalam lrt tu aku tak faham point kau. kalau kau nak cakap budak tu tak tutup aurat, okay aku boleh terima. tapi kalau kau nak cakap semua fashion macam ni adalah punk kau silap. siti nurhaliza kalau nak pakai macam ini pon dia tak perlu jadi punk kau tahu? ini adalah fashion. dan aku tak nampak apa masalah fashion perempuan itu sehingga mengganggu orang ramai. kenapa mesti ada guideline dalam berpakaian? kalau dia tak tutup aurat itu dia dengan tuhan. dan kau tak perlulah nak aibkan dia dengan letak gambar dia dalam blog bodoh kau ni. kalau kau benar benar ikhlas nak tegur, kau jumpa dia dan tegur.

sebelum kau tulis sesuatu. kau perlu gunakan otak untuk berfikir. punk adalah orang yang berfikir dan orang macam kau adalah lembu yang diikat dengan tali. lain kali kaji dulu punk tu apa sebelum tulis mengenai punk.

oh ya sila asingkan perkataan 'budak' dan 'punk' di dalam perenggan yang sama. kalau kau rasa kau punk umur bukannya ukuran. dr.mahathir boleh jadi punk kalau dia mahu.

kalau ada apa-apa tak puas hati email kepada aku sebab link untuk google akaun tu selalu broken dan tak boleh guna.

-trevor(trvrreznik@gmail.com)

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's