Nov 3, 2010

Facebook Artis Di Ciplak Oleh Loser.. Lisa Surihani Pula Menjadi Mangsa

Share

Salam Buat Semua, Sebelum Ini Kecoh Pasal Facebook Si Yana Samsudin Di Ciplak, Kali Ini Lisa Surihani Pula Menjadi Mangsa Penciplak Akaun Facebook.. Setahu Aku Si Lisa Ni Memang Ada Akaun Facebook, Tapi Bukan Persendirian.. Dia Guna Facebook Fan Page Untuk Berinteraksi Dengan Peminatnya.. Apa Ke Bengap Bebenor Si Penciplak Ni, Dia Ingat Peminat Lisa Tak Boleh Kenal Ke ? *Tapi Ada Ramai Gak Facebook Member LS Ciplak Ni* Read More...!!!


Jadi, Kepada Peminat Setia Dan Curang Lisa Surihani, Korang Jangan Sesekali Terpedaya/Terpengaruh/Termakan/Terlanjur *Sila Potong Bagi Ayat Yang Tidak Berkenaan* Dengan Lisa Surihani Palsu Itu Okey, Kalau Korang Nak Add Atau Follow Dia Dia, Sila Ke Link Ini.. Yang Asli,Suci Dan Murni..
www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani

Yang Ni Link Ke Lisa Surihani Palsu, Kot-kot Korang Nak Berkenalan Dengan "Loooser" Nih... Hehehe...
http://www.facebook.com/lisa.surihani.Mohamed

Sila Baca Berita Penuh Di Bawah.. Klik "Buka" Wokeh...!!!!

Spoiler:
PETALING JAYA: Selepas Pelakon Pembantu Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-23 (FFM23), Yana Samsudin menjadi mangsa akaun Facebook (FB) palsu, kini giliran aktres Lisa Surihani (gambar) pula mengalami nasib sedemikian.

Lisa yang turut memenangi anugerah Pelakon Wanita Terbaik FFM23 pada 25 Oktober lalu baru mendapat tahu ada pihak telah menyamar dengan menggunakan namanya menerusi akaun berkenaan.

Sehubungan itu Lisa terpaksa memaklumkan kepada para peminatnya tentang kewujudan Facebook palsu itu supaya orang lain tidak terpedaya dengan apa yang diperkatakan menerusi laman sosial berkenaan.

“Assalamualaikum kawan-kawan semua..! How are u guys? Lisa dapat tau ada yang menyamar jadi Lisa dengan “create” personal FB Lisa.

“Ternyata itu bukan saya ye. Harap tidak tertipu ya. Lisa tak nak “korang” semua dapat wrong info tentang Lisa dan aktiviti-aktiviti Lisa. Ini link ke FB palsu tersebut : http://www.facebook.com/lisa.surihani.Mohamed,” kata Lisa menerusi akaun Facebook sebenar miliknya. - mStar

Setakat ini, Lisa telah berjaya mengumpul 876,348 peminat. Pelakon filem Lagenda Budak Setan dan I’m Not Single ini aktif mengemas kini akaun Facebook miliknya yang betul iaitu www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani.


P.s: Dulu CD Ngan DVD Je Kena Ciplak.. Sekarang Akuan Facebook Pon Kena Ciplak Gak..
Lepas Ni Apa Pula...!!! Sultan Pon Boleh Di Ciplak, Inikan Kita Orang Biasa..

P.p.s:Kesihan... Ni Kes Teringin Sangat Nak Jadi Fofuler La Nih... Lain Kali Kalau Nak Sangat Fofuler, Buat La Macam Video Kat Bawah Ni... Mesti Meletop Nama Tu... Hehe.. I ♥ Aksi Baby Yang Pertama Tu... Sooo Cuteeee....!!!!



facebook lisa surihani,gambar lisa surihani,lisa surihani kena tipu,akuan facebook lisa surihani,gambar lisa surihani terbaru,sinopsis lisa surihani,biodata lisa surihani,filem terbaru lisa surihani,myspace lisa surihani,
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's