Nov 3, 2010

Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Bersama Celcom

Share

Salam Buat Semua, Pada 29 Oktober Lalu, Aku Bersama Beberapa Blogger Lain Telah Di Jemput Oleh Nuffnang Ke Majlis Pelancaran Celcom BlackBerry® Torch™ 9800 SmartPhone Bertempat Di La Bodega Pavillion Kuala Lumpur. Ini Merupakan Kali Pertama Aku Menghadiri Event Sebegini.. Thanks To Nuffnang And Celcom Kerana Sudi Menjemput Kami Para Blogger Ke Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Ini.. Read More...!!!


Untuk Pengetahuan Korang Semua, BlackBerry® Torch™ 9800 Merupakan Model Pertama Keluaran Research In Motion (RIM) Yang Mempunyai Fungsi Penuh 3.2 inch Touch Screen Dan Pada Masa Yang Sama, BlackBerry® Torch™ 9800 Masih Mengekalkan Tradisi QWERTY Keyboard Bagi Memudahkan Para Pengguna Manaip. Jadi Di Sini Korang Mempunyai Dua Pilihan, Sama Ada Menggunakan On-Screen Keyboard Untuk Menaip Atau Menggunakan QWERTY Keyboard.Bagi Aku, QWERTY Keyboard Lebih Mudah.. Korang, Tak Tahu La Pula.. Anyway, Thanks To Celcom For Bring This Best Smart Phone Ever To Malaysia...


BlackBerry® Torch™ 9800 Ini Juga Turut Di Datangkan Dengan BlackBerry 6 OS Dan Terdapat Pelbagai Jenis Perisian *Software* Berguna Yang Telah Tersedia Di Dalamnya.. Antaranya Twitter, Facebook, FourSquare, GTalk, Windows Live Messenger Dan Banyak Lagi Applikasi Yang Boleh Di Muat-Turun Dari Laman Web BlackBerry Secara Percuma..


Dengan Kamera 5MP,Flash, Continuous auto-focus ,image stabilization,11 Photo Modes Dan video recording, BlackBerry® Torch™ 9800 Turut Didatangkan Dengan Memori Kad Sebesar 8GB *Memori Kad Support Sehingga 32GB.. WoW...!!!*, Korang Tidak Perlu Lagi Risau Untuk Menyimpan Kesemua Gambar Dan Video Kegemaran Anda Di Dalam BlackBerry® Torch™ 9800 Kesayangan Korang Ini.Kerana Ianyanya Lebih Daripada Mencukupi. Kecuali Jika Korang Menggunakan BlackBerry® Torch™ 9800 Ni Sebagai External Hard Drive Untuk Komputer Korang.. Yang Ni Memang Tak Cukup.. Ada Ke Orang Macam Ni...? Gila Apa... Hehehe..


Selain Daripada Gambar Dan Video, Di Anggarkan Lebih Kurang 2000 Lagu @ MP3 Boleh Di Muatkan Didalam Memori Kad BlackBerry® Torch™ 9800.Korang Tak Perlu Risau Pasal Kehabisan Battery Ketika Syok Melayan Lagu Kegemaran Korang,Kerana BlackBerry® Torch™ 9800 Didatangkan Dengan 1300 mAHr removable/rechargeable lithium-ion Battery Yang Tahan Sehingga 30 Jam Jika Korang Memainkan Lagu Tanpa Henti Dan 6 Jam Jika Korang Mononton Sebarang Video Tanpa Henti.. Best Kan... Aku Seorang Pengemar ♪♫ Musik ♪♫ Ketika Dalam Perjalanan Yang Jauh.. Balik Kampung Di Perak La Biasanya.. 7 Jam Beb Perjalanan.. Jadi, Aku Tersangatlah Suka Dengan Fungsi, Applikasi Dan Ketahanan Battery BlackBerry® Torch™ 9800.Jadi, Takde La Boring Sangat Perjalanan Ku.. Hehehe.. Tak Gitu..


Antara Fungsi Lain BlackBerry® Torch™ 9800 Yang Bakal Membuatkan Hati Korang Semua Cair.. Sila Klik Pada Gambar Untuk Pembesaran..


BlackBerry Torch 9800, celcom, Mobile Phone, OS6, Research In Motion, RIM,Blackberry Torch 9800, blackberry torch by celcom, BlackBerry® Torch™ 9800, Celcom Exec 50, pakej blackberry torch celcom, pelan postpaid blackberry torch celcom, review blackberry torch


Sebenarnya, Banyak Lagi Fungsi Yang Luar Biasa BlackBerry® Torch™ 9800 Ni, Tapi Aku Rasa, Lebih Baik Korang Cekidaud Sendiri Di Laman Web Calcom Ni Ha...Haa.. Berbalik Pada Hari Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Pada 29 Oktober Lalu, Pacaya Tak Kalau Aku Beritahu Karang Yang 10 Pelanggan Pertama Berdaftar Dengan Celcom Exec Atau Celcom Biz Plans Pada Hari Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800  Hanya Perlu Membayar RM8 Untuk Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 , Ya.. Dengan Harga Serendah RM8 SAHAJA...!!!! So CRAZY PRICE.. Harga Yang Tidak Pernah Terfikir Pun Di Kepala ku Ini.. Hehehe... Gila Kan...!! Kalau Beli Handphone Mainan Kat Pasar Malam Pun Lebih Daripada RM10 Sekarang Ni..

Andreas J. Pan Dan Aina Azizi Antara Mereka Yang Terawal Sampai Di Majlis Perlancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Ni.. Tahniah.. Dah La Dapat Beli BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga RM8, Jadi Popular Pula Tu.. Siap Masuk Paper Bagai.. Hehe.. Mereka Bagaikan Celebrity Pada Hari Pelancaran Ni.. Untungnye... Berbaloi-Baloi Dengan Celcom Kan.. Tak Sia-Sia Mereka Menunggu Seawal 4 Pagi Untuk Menjadi 10 Pelanggan Pertama..


Video Demo BlackBerry® Torch™ 9800




Untuk 100 Pelanggan Selepas 10 Pelanggan Yang Pertama, Mereka Juga Mampu Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga Serendah RM488 Dan 100 Pelanggan Seturusnya, Mereka Hanya Perlu Membayar RM888.. Best Kan Dengan Celcom... Potongan Harga Melebihi 80%.. Tak Pernah Di Buat Oleh Mana-mana Syarikat Komunikasi Lain.. Hanya Dengan Celcom..

Gambar Semasa Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800
Welcoming speech by Mr Chee Pok Jin, Chief Marketing Officer Celcom Axiata Berhad

Pertunjukan BreakDance Dari Wakakakakakakakakaka Crew... Best, Walaupun Terdapat Kesilapan 2-3 Kali...

CloseUp.. Nice SmartPhone Ever Made...

Awak Nampak Biru...

Barisan Pengunjung Yang Bertuah...!!! Celcom...!!! Do It One More Time Pleaseeeee....!!!!

Jadi, Kepada Korang Yang Teringin Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 Yang Best Ni Pada Harga Yang Murah Gila.. Ini Berita Baik Kepada Korang Semua. Celcom Sekarang Ni Sedang Menjalankan Promosi BlackBerry® Torch™ 9800. Korang Hanya Perlu Memilih Plans Celcom Di Bawah Dan Korang Layak Mendapat BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga Yang Tertera Di Bawah... So, Pilihan Di Tangan Korang.. Selagi Stok Masih Ada... Hehehe...


Jangan Lepaskan Peluang Ke-emasan Ini.. Only With Celcom..

P.s:Aku Nak Jual Phone Nokia XM5800 Aku La.. Siapa Nak Beli Sila Angkat Tangan.. Tiba Masanya Untuk Aku Bertukar Kepada BlackBerry® Torch™ 9800 Hehehe... Hari Ini *3 Nov 2010* BlackBerry® Torch™ 9800 Dah Mula Berada Di Pasaran.. Kunjungi Cawangan Celcom Berhampiran Korang Untuk Keterangan Lebih Lanjut.. Sekian Terima Kasih..



4 comments:

Unknown November 3, 2010 at 12:01 PM  

ada sambungan lagi ek..N3 macam nak join contest nuffnang ajer.

terima kasih sudi bagi gambar

aReaL November 3, 2010 at 12:59 PM  

Ada... Tapi Yang Ni Last.. Hehehe... Akak Ni tau Je Saya Buat Tuk Contest tu.. Saje Je Test... Tengok Orang Lain Punya Entry Lagi Gempak... Just Try My Luck... Thanks For Droppin' By.. Okey Je.. Amik La.. Ada Blogger Lain Curi Gambar Kita Langsung Tak Mintak.. Credit Gambar Pon Tak Tulis... Sabor Je La.. Adat Dunia Blogger La Tu..

hazman aka species1980 November 5, 2010 at 9:33 AM  

Hmmm... tak dapat pegi time nie... anyway awek nampak BIRU memang cute laaa

aReaL November 5, 2010 at 10:23 PM  

Hazman, Rasanya Sesuai Tak Awek Nampak Biru Tu Dengan Abang Berbaju BerBelang Hijau,Hitam, Putih Tu...??? Hehehe...

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's