Nov 14, 2010

PROTON SATRIA NEO S2000 IS THE BEST

Share

Salam Buat Semua, Seperti Yang Kita Sedia Maklum, Baru-baru Ini, PROTON Sekali Lagi Berjaya Menaikan Nama Malaysia Di Persada Sukan Rally Asia Apabila Berjaya Mendapat Tempat Ke-2 Di dalam kategori Manufacturer’s Championship untuk Asia Pacific Rally Championship (APRC) Yang Di Adakan Di China Dengan Menggunakan Proton Satria Neo S2000 Sebagai “Pahlawan” Bagi Mengharumkan Nama Proton Dan Juga Nama Malaysia.


Setelah Berehat Hampir 5 Tahun, Tahun 2010 Ini Proton Kembali Aktif Dan Berjaya Memberikan Tentangan Hebat Kepada Jentera Lain Seperti Mitsubishi Evo 9,Subaru WRC Sti Dan Subaru Impreza Apabila Proton Satria Neo S2000 Yang Di Pandu Oleh Alister McRae Dan Chris Atkinson Berjaya Mendapat Tempat 1-2 Podium Di China Pada Minggu Lalu.. Hebatkan…!!!


Selain Daripada China, Pasukan Proton Malaysia Juga Turut Beraksi Di Malaysia, Japan, New Zealand, Australia Dan New Caledonia.


Jadi, Dengan Kemenangan Pasukan Proton Malaysia Di Asia Pacific Rally Championship (APRC) Ini Mungkin Bakal Menaikan Jenama Dan Permintaan Kereta Buatan Malaysia Di Seluruh Dunia. Kerana, Pengguna Kini Dapat Menilai Sendiri Keupayaan Dan Kekuatan Kereta Buatan Malaysia.Sebelum Ini,Pelumba Daripada Malaysia, Karamjit Singh, Yang Turut Menggunakan Jentera Proton Pernah Mendapat Kedudukan Yang Membanggakan Dalam Asia Pacific Rally Championship (APRC) Iaitu Pada Tahun 2001,2002 Dan 2004.




Sekali Lagi Diucapkan Tahniah Kepada Pasukan Proton DiAtas Kejayaan Mereka Di Asia Pacific Rally Championship (APRC) Untuk Tahun 2010 Ini.. Diharap, Pasukan Proton Akan Turut Muncul Sebagai Juara Di Asia Pacific Rally Championship (APRC)Yang Mendatang.Pusingan Pertama Asia Pacific Rally Championship 2011 Bakal Di Adakan Di Malaysia Pada 24th-25th April 2011. Jadi, Jangan Ketinggalan Untuk Menyaksiakan Kehebatan Jentera Hebat Buatan Malaysia Ini Pada Tahun Hadapan Okey.Untuk Perkembangan Lanjut, Korang Boleh La Ke Laman Facebook Proton Atau Ke Laman Website Rasmi Proton Neo S2000 Ni.. Akhir Kata.. Malaysia Boleh, Proton Boleh... Yeah...!!!!

P.s:Apa Pendapat Anda Sebagai Warganegara Malaysia Yang Menggunakan Kereta Proton ? Mungkin Ada Kebaikan Atau Keburukan Yang Dapat Kita Kongsi Bersama.

LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



6 comments:

hazman aka species1980 November 14, 2010 at 5:45 PM  

yeah.... kejayaan yang amat membanggakan... cuma kalau dipandu oleh anak tempatan akan jadi lebih bermakna....

aReaL November 14, 2010 at 5:47 PM  

hazman aka species1980 - Tunggu La Nanti Aku Jadi Pengganti Karamjit Singh Walia... Hahaha... Thanks For Droppin' By

Anonymous,  November 14, 2010 at 9:21 PM  

cun la kaler dia...

Unknown November 15, 2010 at 4:00 PM  

Salam,

blog lu menarik!

bro, tukar-tukar link.

www.duniacacamarba.blogspot.com

syukran!

Unknown November 15, 2010 at 4:02 PM  

salam,

gua dh linkkan arealcelebrity di www.duniacacamarba.blogspot.com

Anonymous,  November 22, 2010 at 5:26 PM  

Obtain and pick some good points from you and it aids me to solve a problem, thanks.

- Henry

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's