Dec 11, 2010

Bakal suami saya bukan VIP - Rabbeca Nur Al Islam

Share

Salam Buat Semua,Hari Ini, Di Akhbar Harian Metro, Rabbeca Nur Al Islam Mengumumkan Kepada Semua Peminat Dan Pebencinya Bahawasanya Bakal Suaminya Bukanlah Seorang Jutawan,Hartawan Ataupun Wartawan Sepertimana Yang DiGosipkan Sebelum Ini.. Bakal Suaminya Adalah Seorang Insan Biasa Dan Berstatus Duda Tran Tang Tang Ber Anak Dua *Bukan Beranak Tau..* Haa... Terjawablah Sudah Kepada Semua Gosip Liar Yang Di Sebarkan Sebelum Ini Kan... Read More...!!!



Beliau Juga Turut Mengumumkan Tarikh Hari Raya Puasa Hari Bahagia Mereka Yang Bakal Berlangsung Pada 14,15 Dan 15 Januari Tahun Hadapan... Tahniah Di Ucapkan Kepada Pasangan Ini... Berita Penuh Kat Bawah.. Klik "Buka" Wokey...

Spoiler:

KUALA LUMPUR: “Bakal suami saya bukan VIP atau berstatus Datuk tetapi insan biasa yang begitu memahami, menghormati saya dan keluarga.

“Sudah tiga tahun kami berkenalan dan tiba masanya untuk kami mendirikan mahligai bahagia,” kata pelakon, pengacara dan model jelita Rabbeca Nur Al Islam Ahmad, 25, ketika mengumumkan tarikh pernikahan dan persandingannya pada majlis minum petang di Harrods, pusat beli-belah KLCC, di sini, petang semalam. Majlis minum petang itu ditaja Butik Chopard, KLCC sebagai menghargai Rabecca yang juga pelanggan setia butik itu sejak tujuh tahun lalu.

Pelakon jelita itu memilih duda anak dua, berasal dari Kuching, Sarawak dan bekerja sebagai peguam dan ahli perniagaan, Nor Azam Datuk Sulaiman, 42, sebagai suaminya.

Hari yang berbahagia itu diadakan selama tiga hari, 14, 15 dan 16 Januari depan, bermula dengan majlis pernikahan pada 14 Januari yang akan diadakan di kediaman baru Rabecca dan bakal suaminya di Ampang, Selangor. “Majlis persandingan akan diadakan pada 15 Januari di Hotel Flamingo Ampang dan keesokannya majlis resepsi eksklusif untuk rakan karib di Restoran Berputar, Menara Kuala Lumpur,” katanya.

Tambah Rabbeca, sejak awal perkenalan lagi, Nor Azam ingin melamarnya sebagai isteri, namun ketika itu dia baru berusia 22 tahun.

“Bakal suami saya kata, dia sudah berusia dan tidak mahu menangguhkan lagi perkahwinan kami. Dia ingin kami membina keluarga dengan segera dan berharap perkahwinannya kali ini berkekalan sehingga ke akhir hayatnya.

“Bagaimanapun, waktu itu saya berasakan diri ini terlalu muda untuk memikul tanggungjawab sebagai isteri lalu saya minta tempoh dua tahun lagi. Selepas tamat tempoh dua tahun, saya minta tangguh setahun lagi dan baru sekarang saya bersedia menerima lamarannya.

“Keluarganya datang merisik pada Ogos lalu. Pun begitu kami tidak bertunang, majlis pertunangan itu nanti akan diadakan pada hari sama pernikahan akan berlangsung,” katanya.


Nahh... Ucapan Selamat Pengantin Baru Daripada Dato Siti Kepada Rabbeca Nur Al Islam Dan Kamu Semua...







Artis Malaysia, Drama Lakonan Rabecca Nur Al Islam, Duda Anak Dua, Facebook Rabecca Nur Al Islam, Filem Lakonan Rabecca Nur Al Islam, Gambar Rabecca Nur Al Islam Seksi, Gambar Seksi, Gambar Seksi Artis, Gambar Seksi Artis Malaysia, Gambar Seksi Rabecca Nur Al Islam, Gambar Terbaru, Gambar Terbaru Rabecca Nur Al Islam, Gossip Rabecca Nur Al Islam, Gossip Terbaru Rabecca Nur Al Islam, Kekasih Rabecca Nur Al Islam, Rabecca, Rabecca Nur Al Islam, Selebriti Malaysia Seksi, Siapa Rabecca Nur Al Islam?, Twitter Rabecca Nur Al Islam,Album Hujan, Album Hujan 2010, Album Lonely Soldier Boy, Album Terbaru Hujan, Album Terbaru Hujan Lonely Soldier Boy, Download Lonely Soldier Boy, Lagu Dalam Lonely Soldier Boy, Laman Rasmi Hujan, Lonely Soldier Boy, Morning Rocket, MP3 Lonely Soldier Boy, Pelancaran Album Hujan, Senatai Lagu Lonely Soldier Boy, T-shirt Hujan,biodata rebecca nur islam, drama rebecca nur islam, gambar rebecca nur islam, gambar seksi rebecca nur islam, gosip rebecca nur islam, pelakon drama rebeca nur islam, rebeca nur islam, Rebecca Nur Islam
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



1 comments:

Dauspozi December 11, 2010 at 12:31 PM  

Aku tau dia nak bagitau kononya dia bukan perempuan materialistik... =)

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's