Dec 15, 2010

Shahz Jazle Bermesej 'Sayangggggggggggg!' Di Twitter Dengan Maria Farida..

Share

Salam Buat Semua, Cuba Kira Berapa Banyak Huruf "g" Di Gunakan Untuk Perkataan Sayang Pada Title Di Atas...?? Banyak Kan...!! Haha.. Setelah Bertungkus Lumus Menafikan Bahawa Mereka Hanya Teman Tapi Mesra, Akhirnya.. Secara Tidak Sengaja *Kot*, Mesej Berkasih-sayang Di Twitter Mereka Berdua Tersebar.. Maybe Ianya Gurauwan Di Kalangan Kawan-Kawan Kot.. Tapi Agak-Agak Laa.. Nanti Orang Salah Faham Pula..Read More...!!!


Pelakon Shahz Jazle, 22, dan Maria Farida 30++ Sebelum Ini Menafikan Bahawa Gambar Pelukan Mesra Mereka Yang Tersebar Baru-baru Ini *Sila Rujuk Gambar Rajah Di Atas Ye Tuan Puan...* Hanya Pelukan Manja Seorang Teman Biasa.. *Biasa La Sangat...* Tup-Tup Kuar Plak Mesej Berkasih Sayanggggggg Yang Bergitu Romatik Dan Begitu Banyak G Nya... Hahaha... Kalau Betul Bercinta Pon Apa Salahnya.. Bukan Ada Orang Nak Marah Pon... Yer Dak... Kat Bawah Ni Petikan mStar 2-3 Hari Lepas.. Aku Tak Sempat Nak Update Kebelakangan Ini.. Busy + Baru Kehilangan Pak Cik Hari Isnin Lalu... Al Fatihah Buat Pak Lang Din Ku Yang Telah Pergi Selama-lamanya...

PETALING JAYA: Pelakon Shahz Jazle, 22, dan Maria Farida,yang berusia lewat 30-an, sah sedang hangat dilamun cinta.

Pasangan tersebut mula memberanikan diri bermesej manja dan saling memanggil sesama sendiri dengan panggilan sayang di laman sosial, Twitter baru-baru ini.

Walaupun pasangan itu membuat kenyataan bahawa mereka hanya sekadar kawan rapat, mesej-mesej mereka pada Twitter pula seperti mengiakan perhubungan cinta mereka.


Bagaimanapun, Shahz yang dihubungi mStar Online, Ahad, enggan memberi komen mengenai hal tersebut kerana tidak mau kisah privasi diketahui umum.

"Maaf, saya tidak mahu bercakap tentang hal itu dan tidak mahu kisah cinta saya dijaja.

"Saya buat begini berdasakan pengalaman saya yang lepas dimana kisah cinta saya tidak sudah-sudah dipaparkan di akhbar mahupun laman-laman portal.

"Ini membuatkan keluarga saya tidak senang dengan perkembangan kerjaya saya yang penuh dengan cerita-cerita peribadi. Saya harap anda faham," katanya yang sedang berlakon drama Gemilang arahan Khabir Bahtia bersama dengan Tiz Zaqyah dan Kamal Adli, yang akan disiarkan di TV3 tahun depan.

Sebelum ini, Shahz dan Maria dikatakan sering keluar bersama dan yang terbaru, Maria menunggu Shahz yang sedang membuat sesi fotografi untuk sebuah majalah di dalam kereta. - mStar
P.s:Thanks To All Follower Blog Ni *Dah 570 Orang*  Dan Di Facebook Page Aku.. *Dah 16,026 Fan* Semasa Post Ini Di Tulis.. Thanks All.. Kepada Yang Belum Follow To, Bleh La Follow Dan Bertukar Link Di Blog Ni... Hehehe... Korang Memang Best...

Video Maria Farida Menari Versi Matsaleh..


facebook Maria Farida,myspace Maria Farida,twitter Maria Farida,blog Maria Farida,tagged Maria Farida,filem Maria Farida, drama Maria Farida,gambar seksi Maria Farida,gambar bogel Maria Farida,video Maria Farida, terbaru Maria Farida, lagu Maria Farida, video Maria Farida 3gp,nama sebenar Maria Farida,gambar terbaru Maria Farida,biodata Maria Farida, Birthday Party Maria Farida, Zip Baju Maria Farida, gambar bakal suami Maria Farida,  Gossip Cinta Maria Farida & , nama bakal suami Maria Farida, nama suami Maria Farida,
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



7 comments:

zulkbo December 15, 2010 at 9:18 PM  

salam...
biarkan..
biarkan..
suka sama suka
tepuk sebelah tangan
tidaklah berbunyi..

Unknown December 16, 2010 at 9:02 AM  

ceh tak mahu kisah cinta dijaja tp diri sendiri menjaja kt public apa daaa

LynnAiza December 16, 2010 at 11:13 PM  

maria farida + shah jaszle?hmmm~

Anonymous,  February 4, 2011 at 2:58 AM  

dowg pon nk brcinta jugk..
huhu.. aslkn dowg epy2 sudah..

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's