Feb 22, 2011

Gambar Dato Siti Di Majlis Perasmian Masjid Al-Khalidiah Di Kedah

Share

Salam Guys, Pertama Skali, Aku Ingin Mengucapkan Tahniah Dan Ribuan Terima Kasih Kepada Dato Siti Nurhaliza Dan Suami Tersayangnya, Dato K,Kerana Impian Mereka Selama Ini Untuk Mendirikan *Membina* Sebuah Masjid Yang Dinamakan Al-Khalidiah Di Kedah Telahpun Termakbul Pada 19 Feb Lalu..


Turut Hadir Di Majlis Perasmian Ini Ialah DYMM Sultan Kedah,Sultan Abdul Halim Muad'zam Syah.. Kan Bagus Apabila Artis Membuat Sesuatu Yang Baik Untuk Orang Ramai.. Daripada Membazir Menghabiskan Duit Tak Tentu Hala, Baik Buat Sesuatu Yang Bermakna Macam Diaorang Ni Kan.. Artis Yang Lain Tu, Bila Lagi...?? Hehehe.. Di Harap Selepas Ini Pasangan Bahagia Dato Siti Dan Dato K' Akan Di Murahkan Reseki Dan Cepat-Cepat Menimang Cahaya Mata... Amin.... Gambar Lain Kat Bawah..






Masjid Al-Khalidiah dibina oleh Yayasan Nurjiwa dengan kos berjumlah RM1.7 juta dan pembinaannya bermula pada 2009 dan siap akhir tahun lalu bagi menggantikan masjid lama yang dibina pada 1896.

Sementara itu, Siti Nurhaliza ketika dihubungi berkata, “Siti rasa teruja kerana impian untuk melihat masjid ini siap sepenuhnya menjadi kenyataan.

“Bagaimanapun paling menggembirakan Siti ia dilancarkan secara rasmi serentak pada hari kelahiran suami Siti yang jatuh pada hari ini,” katanya penyanyi popular itu yang turut mengadakan majlis tahlil dan doa selamat di masjid itu malam kelmarin.

Khalid yang ditemui selepas majlis itu berkata, “sewaktu masih kecil dulu, saya sudah menyimpan hasrat untuk membina sebuah masjid dan saya bersyukur kerana apa yang saya impikan berjaya menjadi kenyataan. Alhamdulillah semua hasrat itu dapat dilaksanakan dengan baik dan berharap ia dimanfaat sepenuhnya oleh masyarakat kampung.

“Nama Al-Khalidiah itu dipilih dua orang yang berbeza iaitu guru saya di Makkah dan juga imam di kampung saya ini. Memandangkan maksud dia juga indah iaitu salah satu nama syurga dan juga sebuah keluarga yang besar jadi saya pun memilih nama itu untuk masjid ini,” katanya - Berita Harian Online

P/s:Cantik Bila Siti Bertudung..


Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's