Feb 8, 2011

Ifa Raziah Mengamuk Di Twitter..

Share

Salam 1Malaysia, Lagi Kes Artis MELAYU Bergaduh Di Twitter, Kali Ini Melibatkan Ifa Raziah Dan Penyanyi Bersuara Serak Basah, Safura Yaacob.. Kes Ni Sebenarnya Dah Berkurun Lamanya.. Rasanya Daripada Tahun 1998 Lagi Dah.. Kes Saman Yang RM500K Terhadap Ifa Raziah Yang Dikatakan Telah Mefitnah Safura Di Majalah Media Hiburan, Dengan Menuduh Safura Adalah Induvidu Yang Menyebabkan Dia (Ifa Raziah) Mengidap Penyakit Ganjil..



Tapi, Kes Maki Hamun Di Twitter Ni Adalah Kes Terbaru.. Tak Tau Lah Apa Yang Menyebabkan Si Ifa Ni Marah Sangat Hingga Me"Anjing"Kan Orang Di Twitternya.. Seram Sejuk Aku Dibuatnya Semasa Membaca Komen-komen Dari Beliau.. Kasar Ya Amat Ayat-Ayat Yang Di Keluarkan Darinya.. Salah Satu Ayat Yang Paling Tak Bleh Blah Di Twitternya Berbunyi Begini..

"Pelakon wanita Betina sundal sial lagi haram jadah...jgn berani nak menyalak kat MELODI..berani jumpa aku.."

Haa.. Hambek Ko.. Bapak Segala Maki Hamun Pon Ada.. Ish.. Bagus Gak Adanya Facebook Dan Twitter Zaman Sekarang Ni.. Sekurang-kurangnya Kita Tahu Perangai Sebenar Artis Di Malaysia Ni Kan... Kat Bawah Ni Screen Shot Yang Berjaya Di Curi.. Klik Pada Gambar Tuk Gambar Yang Lebih Besar..





Petikan Daripada Bernama..

Penyanyi Safura batal rayuan saman Ifa Raziah

PUTRAJAYA: Kes saman fitnah penyanyi Safura Yaacob terhadap rakan artis Ifa Raziah, yang berlarutan selama 10 tahun, akhirnya selesai selepas beliau menarik balik rayuannya di Mahkamah Rayuan di sini.

Rayuan itu difailkan oleh Safura untuk mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 14 Januari 2003, yang menolak saman fitnahnya dengan kos terhadap Ifa Raziah berhubung dua artikel yang disiarkan oleh sebuah majalah hiburan.

Safura diperintahkan hakim membayar RM500 ($208) kepada Ifa Raziah sebagai kos rayuan yang dipersetujui kedua-dua pihak.

Safura menuntut ganti rugi sebanyak RM500,000 daripada Ifa Raziah kerana mendakwa penyanyi itu secara salah dan dengan niat jahat menyiarkan kepada wartawan untuk menulis, mencetak dan menyiarkan kenyataan mengenainya (Safura) dalam majalah Media Hiburan pada 1998.

Safura mendakwa Ifa Raziah mengadakan temu bual dengan wartawan majalah Media Hiburan dan memberitahu bahawa beliau (Ifa Raziah) baru saja sembuh daripada penyakit ganjil serta penyakit itu disebabkan seorang rakan artis.

Safura, 35 tahun, juga mendakwa pada akhir Oktober 1998 bahawa Ifa Raziah sekali lagi mengadakan temu bual dengan wartawan majalah itu dan memberitahu bahawa beliau (Safura) yang menyebabkan penyakit yang dialaminya itu melalui bomoh.

Dalam pembelaannya, Ifa Raziah mengaku memberitahu wartawan bahawa beliau baru saja sembuh daripada penyakit ganjil.

Beliau, bagaimanapun, menafikan membuat kenyataan bahawa penyakit itu disebabkan Safura - Bernama.

P/s:Kalau Gaduh Kat Live TV Show Lagi La Teruk...




Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's