Mar 27, 2011

Shahriansh​ah Apin juara Akademi Al Quran musim kelima

PUTRAJAYA: Peserta Mohd Shahrianshah Apin, 25, muncul juara pertandingan akhir program realiti terbitan TV9, Akademi al-Quran (AQ) musim kelima yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) di sini, Sabtu.

Kemenangan itu membolehkan beliau memenangi hadiah wang tunai berjumlah RM30,000, Al-Quran bertinta emas berharga RM35,000 sumbangan Yayasan Restu, pengajian ke Universiti Antarabangsa Al-Madinah, pakej haji oleh Gemilang Travel Sdn Bhd, pakej umrah oleh Al-Fajr Travel & Tours Sdn Bhd dan lawatan VIP ke Syria oleh Hiraq Marketing.



Read more...

70 Negara Tayang Hikayat Merong Mahawangsa

Salam Guys, Tahniah Diucapkan Kepada KRU Studios Yang Skali Lagi Telah Berjaya Mengharumkan Nama Malaysia Di Persada Dunia Hiburan Apabila Filem Terbaru Mereka "Hikayat Merong Mahawangsa" Bakal Ditayangkan Di 70 Buah Negara Di Seluruh Dunia..


Read more...

Mar 24, 2011

Tahniah, M. Nasir Dapat Pangkat Dato...!!!

Seniman M.Nasir dikurniakan gelaran Dato' oleh Istana Pahang hari ini. Majlis penganugerahan tersebut berlangsung di Pekan, Pahang.

Penyanyi, pelakon dan pencipta lagu terkemuka itu merupakan individu yang layak untuk menerima gelaran tersebut menilai pencapaian yang telah diterimanya sepanjang bergelar anak seni.


Read more...

Mar 22, 2011

Gambar Pertunangan Danny X-Factor Dan Leen

Salam Guys,Tahniah Diucapkan Kepada Pelakon,Penyanyi Dan Pengacara Serba Boleh, Danny X-Factor Dengan Pasangan Nya, Saidatul Fazlin Zakaria A.K.A Leen, 25 Tahun Yang Merupakan Seorang Pramugari Air Asia Yang Sweet N Hot's.. Khabornye, Mereka Cuma Mengambil Masa 3 Bulan Untuk Mengenal Hati Budi Masing-Masing Sebelum Membuat Keputusan Untuk Bertunang..



Read more...

Mar 20, 2011

Lagi Kemalangan Bas Pesiaran Berhampiran Tol Simpang Ampat

ALOR GAJAH: “Saya dengar bunyi pelik di luar tapi tidak syak apa-apa sebelum terasa bas bergegar dan terhoyong-hayang lalu merempuh penghadang tengah lebuh raya dan terus melencong ke kiri jalan.”

Begitu kata penumpang bas pesiaran, Shibli Sabtu, 26, selepas bas dinaiki bersama lapan penumpang lain terbalik di Kilometer 214.4, Lebuhraya Utara-Selatan (Plus) arah Selatan, kira-kira jam 2.30 pagi, semalam.



Read more...

Miera Leyana Berbaju Seperti Berbogel

Salam Guys,Bak Kata Pepatah, Terlajak Perahu Boleh Lagi Di Reverse, Terlajak Berbaju Seksi Dan Bercoli Lutsinar, Memang Kena Kutuk La Ko Beb... Inilah Yang Terjadi Pada Pendatang Asing Tanpa Izin Baru Di Dalam Dunia Hiburan Malaya,Miera Leyana Yang Di Hentam Teruk Oleh Para Wartawan Dan Blogger Dek Kerana Berpakaian Seksi Ala-Ala Mariah Curry Semasa Menghadiri Majlis Makan Malam Anjuran Rafflesia Dan Mandalay Di Hotel Le Meridien,Ahad Lalu..



Read more...

Mar 19, 2011

Panggilan Hangit Buat Lisa Surihani...!!!

Salam Guys, Mesti Ramai Diantara U'all Yang Merupakan Fan Lisa Surihani Yang Dah Pon Tau Pasai Kes Lisa Di Prank Oleh Pasukan Hot.FM Baru-Baru Ni Kan...?? Memang Awesome La Caranya Melayan Peminatnya.. Walaupun Dituduh Sombong, Dia Still Cool.. No Wonder La Lisa Surihani Punya Fan Di Facebooknya Telahpun Menecah 1,269,189 Follower... Terbaek Beb... Kat Bawah Ni Rakaman Prank Yang Begitu Awesome Tu... Layannn....








Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.

Read more...

Mar 17, 2011

Abang Janet Khoo Mati Dibunuh ?

KAJANG - Abang pelakon dan model terkenal, Janet Khoo ditemui mati dalam keadaan tragis dengan mayatnya dibalut dengan tilam manakala kakinya diikat sebelum dicampak ke dalam semak berhampiran Lembah Pangsun, Hulu Langat di sini baru-baru ini.


Read more...

Mar 12, 2011

Amoi Cun Berumur 19 Tahun Didakwa Kerana Menjual 350 DVD Lucah

GEORGETOWN- Seorang remaja perempuan di tuduh di Mahkamah Sesyen Georgetown kerana didapati menjual 350 keping cakera video digital (DVD) filem lucah pelbagai tajuk di sebuah premis di kompleks membeli-belah, di sini.


Read more...

Terkini : Gambar + Video Gempa Bumi Dan Tsunami Di Jepun

Salam Guys, Hari Ini, Dunia Sekali Lagi Di Kejutkan Dengan Berita Tsunami Yang Melada Di Sendai,Jepun, Di Anggarkan Lebih-Kurang 49 Orang Mangsa Tsunami Dan Tsunami Yang Telah Terkorban Hingga Kini *Semasa Entry Ini Di Tulis*.. Gabungan Mantop Gempa Bumi Dengan 8.9 Scala Richter Dan Tsunami Setinggi 6 Meter Ini Bukan Sahaja Mampu Untuk Menghanyutkan Kenderaan Ringan, Kapal Bapak Besar Pon Mampu Dihanyutkanya.. Siyes Memang Menakutkan..!!!

Read more...

Mar 11, 2011

Gambar-Gambar Menarik Di Sebalik Tabir Filem "Cun"

Salam Hari Jumaat Buat Semua,Sejak Kebelakangan Ini Kalau Korang Perasan La Kan, Banyak Bebenor Filem Melayu Yang Ditayangkan Di Pawagam.. Tak Macam 2-3 Tahun Lepas Yang Kuntitinya Boleh Di Kira Dengan Menggunakan Jari Jer.. Ini Menunjukan Bahawa Sambutan Yang DiterimaUntuk Filem Melayu Sekarang Ni Amat Baik.. Terbaru Filem Berjudul "Cun" Bakal Ditayangkan Di Pawagam Seluruh Malaysia Pada 31 March Ini..



Read more...

Mar 10, 2011

'Tiada Niat Malukan Norish & Farahdhiya' - Deja Moss

Salam Guys,Lagi Kes Artis Bertikam Lidah Di Twitter, Kali Ni Membabitkan Artis Wanita (Lagi) Yang Agak Popular Sekarang Ini, Iaitu Deja Moss Vs. Norish & Farahdhiya.. Dengar Cerr Citer Perkara Petama Yang Menyebabkan Perbalahan Ini Terjadi Adalah Kerana Tindakan Deja Moss Yang Sengaja Mengambil Semula Bunga Tahi Ayam Yang Diberikan Kepada Norish & Farahdhiya Dengan Niat Untuk Memalukan Mereka Berdua Di Hadapan Penonton Yang Menghadiri Pementasan Teater TKC Sabtu Lalu..

Deja Moss

Read more...

Mar 8, 2011

Gambar Perkahwinan Ali ,Adik Lelaki Dato Siti Nurhaliza

Tahniah Diucapkan Kepada Ali (Adik Lelaki Dato Siti Nurhaliza) Dan Pasanganya,Zura, Yang Kini Secara Offically-nya Telah Menjadi Pasangan Suami Isteri..Semoga Hubungan Suci Murni Ini Berkekalah Hingga Ke Akhir Hayat.. Amin...

Read more...

Mar 7, 2011

(Gambar) Peserta Mentor Musim Ke-5

Rahim Maarof Bersama Protegenya, Aiman Tak Kesah Hakin Bin Ridza Abdoh (Aiman)

Read more...

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's