Mar 20, 2011

Miera Leyana Berbaju Seperti Berbogel

Share

Salam Guys,Bak Kata Pepatah, Terlajak Perahu Boleh Lagi Di Reverse, Terlajak Berbaju Seksi Dan Bercoli Lutsinar, Memang Kena Kutuk La Ko Beb... Inilah Yang Terjadi Pada Pendatang Asing Tanpa Izin Baru Di Dalam Dunia Hiburan Malaya,Miera Leyana Yang Di Hentam Teruk Oleh Para Wartawan Dan Blogger Dek Kerana Berpakaian Seksi Ala-Ala Mariah Curry Semasa Menghadiri Majlis Makan Malam Anjuran Rafflesia Dan Mandalay Di Hotel Le Meridien,Ahad Lalu..



Miera Leyana Yang Menggayakan Dress Berwarna Kuning Keemasan Di Majlis Makan Malam Itu Tampak Begitu Menawan Dan Seksi Apabila 45.7% Boobsnya Berlegar-legar Diluar.. Motip?? Apapun,Miera Leyana Telapun Memohon Maaf Kepada Semua Peminatnya Yang Marah Dek Kerana Beliau Perpakain Sebegitu Rupa.. Katanya, Ianya Terjadi Kerana Dia Terburu-buru Memilih Baju Untuk Ke Majlis Ni... Mmmm... Bleh Terima Ke Alasan Macam Nih ?? Jadi, Diharap Perkara Ini Tidak Berulang Lagi.. Biarlah Terkenal Kerana Bakat Dan Bukanya Kerana Gosip-Gosip Yang Macam Ni.. Yer Dark....!!!! Kat Bawah Ni Gambar Yang Maybe Membuatkan Korang Berdarah Hidung... Hehehe... Layannn....




Gambarr, Sila Berterima Kasih Kepada Gua.com.my Dan Budiey.com. Yang Ni Pula Gambar Lama.. Curik Kat Mangga...


Biodata Miera Leyana
Name : Miera Leyana Binti Kasmi
Date of Birth : 28 August 1993
Heigh : 5'7
Weight : 50 kg
Occupation: Actress and International Model
Experience :
*Luna Fantasiku , drama online pertama arahan Aziz M osman ( leading charctor )
* Bio-nik ( KRU production )
*Apa itu cinta by (mariana hashim production )
*Ceria ceria cikgu rubina ( AceMotion production (Leading actress)
* kecuali Cintamu ( Amc Production )
* Kamelia Katrina ( NSK production (leading actress)
* Modelling for ( VINCCI )
* Modelling For ( VOIR )

KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan sedikit sisi payudaranya.

Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini, pada hari yang sama.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,” katanya kepada mStar Online.

Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian agar tidak berlaku insiden seperti itu.

Miera mula tidak selesa mengenakan pakaian tersebut setelah ramai yang memerhatikannya dengan pandangan pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur.

“Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama,” akhiri pelakon drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina ini dalam nada kesal. - mStar

P/s:Nama Miera Leyana Tiba-Tiba Meletup 2-3 Hari Ni... Try Korang Google Kalau Tak Caya...





Miera Leyana,Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's