Jun 29, 2011

Shaheizy Sam Stop Berlakon Next Year ?? OHMAIGOD....!!!

Share

Salam Guys, Terbaca Di mStar Online Tadi Yang Mengatakan Bahawasanya Pelakon Yang Tengah Popular Sekarang, Shaheizy Sam Bakal Berhenti Berlakon Tahun Depan.. Waa... Tak Best La Macam Nie.. Pelakon Faberet Aku Dan Nak "Cuci Tangan" Dari Bidang Lakonan Da.. Tapi, Korang Tak Payah Risau La.. Dia Stop Berlakon Untuk Tahun Hadapan Jer..


Katenye,Motif Utama Dia Berehat Pada Tahun Hadapan Adalah Bagi Memperbaiki Mutu Lakonannya Dan Dia Akan Meluangkan Masa Berehatnya Sambil Menonton Filem Lucah Lakonannya Sendiri Dan Cuba Membuat Yang Terbaik Selepas Dia Kembali Aktif Pada Tahun 2013.. Tambahnya, Buat Masa Sekarang Ni Dia Terlalu Sibuk Menjalani Penggambaran Dan Tiada masa Untuk Berehat.. Anyways, Good Luck Sam.. Kitaorang Tak Sabor Nak Menunggu Filem Lakonan Ko Lagi... Terbaek Bro...

Sumber Asal:

Shaheizy Sam Rehat Berlakon Tahun Depan
Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ

PETALING JAYA: Baru menempa populariti tahun ini, pelakon Shaheizy Sam sudah memikirkan untuk berehat daripada dunia lakonan kerana mahu melakukan persiapan untuk bergelar seorang pelakon yang lebih baik.

Pelakon filem Ngangkung dan Kongsi ini dijangka berehat daripada dunia lakonan pada awal tahun depan.

“Saya tidak suka mencari kelemahan dalam lakonan saya kerana sudah menjadi lumrah seseorang itu tidak akan berpuas hati dengan hasil kerja yang dilakukan.

“Jadi, saya memilih untuk berehat sementara daripada lakonan dan menyegarkan diri untuk meningkatkan mutu lakonan saya pada masa akan datang. Saya tidak mahu tahap lakonan saya semakin menurun akibat tidak mempunyai banyak persiapan ekoran jadual kerja yang terlalu padat,” katanya selepas tayangan perdana filem Sekali Lagi…di TGV, Sunway Pyramid, di sini, Isnin lalu.



Sam memilih untuk berehat daripada berlakon pada tahun depan.


Jelasnya, dia tidak gemar mengkritik lakonan sendiri kerana bimbang akan kecewa jika lakonannya dalam sesebuah filem atau drama itu tidak sempurna.

“Saya akan menonton hasil lakonan saya jika berkesempatan tetapi saya akan berhenti untuk menonton lagi jika ia menjatuhkan keyakinan saya.

“Tetapi saya rasa sudah tiba masanya untuk saya berkorban bagi mendapat yang terbaik. Saya juga bersedia untuk menghadapi pelbagai perkara suatu hari nanti kerana hidup ini ibarat roda,” kata Sam lagi yang kurang rehat kerana sibuk dengan penggambaran filem Nongkrong.

Selepas selesai filem ini, dia akan terlibat dengan penggambaran filem Saya Amat Mencintaimu (SAM) terbitan Skop Production.

“Saya juga akan melakukan kerja penerbitan menerusi syarikat sendiri selepas ini,” ujarnya.

Bercerita tentang lakonannya dalam Sekali Lagi… di samping heroinnya Lisa, Sam akui tiada masalah untuk mewujudkan keserasian dengan pelakon itu.

“Saya mudah serasi dengan Lisa walaupun pertama kali berlakon dengannya. Mungkin sebab kami telah lama kenal sejak zaman sekolah lagi.

“Cuma saya sedikit gementar kerana terlalu menjaga hati dia,” ujarnya.

Tambahnya lagi: “Seronoknya bekerjasama dengan pelakon filem ini termasuk Bront Palarae, kami diberi kebebasan untuk mengubah dan menambah idea dalam skrip agar lebih mencantikkan jalan ceritanya.”

P/s: Thanks To AbangLong Hazman Sebab Belanja Wa Tengok Wayang Cerita KL Gangster... Siiiialla... Hahaha....



facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's