Jul 5, 2011

Artis Lelaki Hip Hop Zaman 90-an Ditangkap Khalwat Bersama Seorang Janda Anak 2

Share

Lagi Kes Artis Ditangkap Khalwat, Kali Ini Membabitkan Seorang Artis Lelaki Hip Hop Zaman 90-an Dengan Pasanganya, Seorang Janda Berhias Yang Mempunyai Dua Orang Anak. Serbuan Di "Tapak Projek" Mereka Di Kondominium Langat Jaya, Cheras Telah Dijalankan Oleh Ahli Jawatankuasa Kondominium Bersama Pihak Masjid Batu 9 Pada Jam 4 Pagi Ahad Yang Lalu..

Gambar Sekadar Hiasan

Serbuan Berakhir Pada Jam 6.15 Pagi Ekoran Kesukaran Mendapat Kerjasama Daripada Pasangan Berikut Dan Memaksa Team Ambush Untuk Memecahkan Pintu Pagar Pasangan Tersebut Dan Menahan Kedua-dua Tertuduh Sebelum Mereka Dihantar Kebalai Polis Berdekatan.. Awesome..!!! Biasalakan, Dah Buat Salah, Mesti La Kucut Teloq.. Hahaha... <-- Asal Aku Gelak..?? Aduan Telah Beberapa Kali Telah Dialukan Kepada Pihak Berwajib Dan Beberapa Kali Serbuan Telah Dilakukan, Namun Pasangan Ini Macam Buat Dono Jer... Choi...!!! Takde Kesedaran Sivik Sungguh Mereka Ini Kan... Berikut Adalah Keluhan Awang (Bukan Nama Sebenar) Yang Merupakan Jiran-Tetangga Pasangan Itu..

Kami sebagai penduduk setempat berasa tercabar apabila penyanyi tersebut mengambil sikap endah tak endah, sedangkan serbuan telah dilakukan sebelum itu.


“Kami juga bercadang untuk melakukan serbuan kali kedua andai kata mereka berdua masih tidak insaf, “ kata sumber yang enggan dinamakan.

Sumber Menambah Lagi, Selepas Jer Tertuduh Di Ikatjamin, Mereka Berdua Kembali Semula Ke Kondominium Berkenaan Untuk Bermadu Kasih Seolah-Olah Tiada Apa Yang Berlaku. Demm...!! Kurang Asam Tul La..

Sumber Dari Ohbulan.com
Ketua Polis Daerah Kajang, ACP Abdul Rashid Abdul Wahab mengesahkan serbuan berlaku di kondominium Langat Jaya, Batu 9 Cheras, Ahad pagi lepas.

“Walau bagaimanapun, serbuan telah dibuat oleh imam kawasan kondominium berkenaan bersama beberapa penduduk setempat,” kata ACP Abdul Rashid Abdul Wahab kepada pihak media.

Abdul Rashid mengesahkan bahawa pihak polis hanya mengiringi serbuan sebagai bantuan untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini.

Satu sumber daripada JAIS juga mengesahkan insiden serta nama penyanyi hip hop tersebut, namun kenyataan rasmi masih belum dikeluarkan ketika artikel ini diterbitkan.'

P/s: Siapakah Gerangan Artis Hip Hop Ini Yer... hahaha... Yo.. Ya Aw Aww...





facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's