Jul 3, 2011

Salih Yaccob Kendalikan 'Salih Yaccob Show, I Follow'

Share

Selepas tiga tahun tidak mengendalikan sebarang program bual bicara, kini pelawak Salih Yaccob muncul dengan program barunya, Salih Yaccob Show, I Follow.

Menurut Salih, tag line 'I Follow' diambil daripada slot Sinar Pagi yang dikendalikannya di Sinar FM dan apabila ia semakin dikenali, pihak Astro menerbitkan pula slot tersebut versi program bual bicara pula.

"Sebenarnya saya pun tidak sangka bahawa 'I Follow' mempunyai ramai pengikut da ia mampu menjadi fenomena buat pendengar-pendengar setia Sinar FM.




"Jadi saya percaya dengan kemunculan Salih Yaccob Show, I Follow, program ini dapat merapatkan lagi peminat-peminat dengan saya menerusi watak-watak yang sering saya bawakan dalam radio seperti Abang Jem, Mak Neng dan Wak Jawa," katanya.

Salih Yaccob Show, I Follow membincangkan topik-topik menarik secara santai dan bersahaja bersama tetamu-tetamu undangan bagi setiap episod dan pelakon Nik Sayyidah Fatiha (Mek) turut membantu dalam menjayakan program berkenaan.

Ia dibahagi kepada lima segmen menarik dimana segmen pertama dikenali sebagai I Follow iaitu sebuah persebahan pembuka tirai bagi setiap episod.

Segmen Betul Tak akan mewarnai segmen kedua program itu dimana Salik akan berceloteh dengan Mek mengenai topik-topik semasa yang dibincangkan yang antaranya seperti Rezeki Ramadhan, Susah Cari Kerja, Tiba-tiba Popular, Jarak Usia, Kaki Shopping dan Wanita Susah Cari Pasangan.

Selain itu, tiga lagi segmen yang ada pada program tersebut ialah Kembang Sa-Taman, Corat Coret dan Lagu Merapu.

"Harap-harap saya dapat menjayakan program ini dengan baik kerana ia satu tigas yang mencabar. Maklumlah, dah tiga tahun tak kendalikan program temubual sendiri.

"Bagaimanapun, saya gunakan peluang ini sebalik-baik mungkin untuk menghiburkan penonton. Alhamdulillah, apa yang lebih menyenangkan saya, pihak Astro memberi kebebasan kepada saya dalam mencari idea dan topik-topik yang ingin dibicarakan," katanya.

Progrm Salih Yaccob Show, I Follow ditayangkan setiap Jumaat, pukul 9 malam bermula 8 Julai menerusi saluran Astro Warna. - mStar



facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's