Aug 19, 2011

Video MTV K-Pop Malaysia, MAX 247 Yang ........

Share

Salam Ramadhan Guys, Korang Ingat Lagi Tak Dengan Kumpulan Baru Malaysia Yang Menggelarkan Kumpulan Mereka MAX 247?? Boy Band Malaysia Pertama Yang Dihentam Teruk Apabila Mereka Dikatakan Mengopy/Paste Artis Kumpulan Korea.. Walaubagaimana pun, Kumpulan MAX 247 Tetap Meneruskan Perjalanan Mereka Yang Berduri Dengan Slumber.. Terbaek Bro... Jangan Putus Asa.. Biasa La Tu.. Asam garam Sebagai Artis.. Jangan Mudah Melatah..Baru Boleh Pergi Dengan Lebih Jauh..


Pada Awal Bulan May Lalu, Mereka Telah Melancarkan Single Pertama Mereka Yang Bertajuk "Cinta 247" Dan Video MTV Untuk Lagu Ini Telahpun Siap Di Upload Di Youtube Baru-Baru Ini... Tapi, Malangnya.. MTV Mereka Agak "Kurang" Memuaskan Dan Kelihatan Agak Simple.. Korang Tengok La Sendiri... Bukannye Nak Kutuk.. Just Nak Bagi Kritikan Membina Jer... Hehehe..

MAX 247 - CINTA 247


Komen Penonton Di Youtube:


Info Menarik :
1.Time Diaorang Sampai Nak Buat Show Tu, Kelihatan 7-8 Orang Fan Wanita Kelihatan Terkinja-Kinja Menyambut Mereka.. Bajet Top La Kot... Hehe... <-- Okey, Yang Ini Satu Kutukan...

2.Aku Dok Bayangkan Diaorang Datang Naik Limo Bagai, Rupanya Naik Van Jer... Choii... Buat Suspen Jer...


3.Lebih Ramai yang Dislikes Daripada Likes,  Semasa Entry Ini Ditulis, terdapat 2429 Orang Dislikes Dan Hanya 89 Orang Yang Like... Mmm.. Aku Akan Genapkan Angka Itu Menjadi 2430... Hehehe..

4.Baca Komen Mereka Di Youtube Membuatkan Aku Gelak Golek-Golek...

Mmm... Itu Jer Kot Komen-Komen Membina Dari Aku... "Membina Ke?" Korang Punya Komen Sila Isikan Kat Bawah... Muahaha...






facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's