Jun 6, 2010

(TERBARU) Ifa Raziah Hampir DIBUNUH Oleh Adik Lelakinya Sendiri

Share

Selain Daripada Di Tampar,Di Hentak Dengan Helmet *Topi Keledar* Dan Di Belasah Teruk Oleh Adik Lelakinya Sendiri, Ifa Raziah Juga Hampir Di Tikam Dengan Pisau Apabila Dia Dan Adiknya Bergaduh Besar.. Di Juga Dikatakan Turut Menerima Rawatan Di Hospital Jitra Kedah Akibat Luka Di Bahagian Muka. Fuhh.. Ingatkan Rejim Zionis Je Yang Kejam, Rupanya Adik Ifa Raziah Ni Pon Tak Kurang Hebatnya Kejamnya... Baca Sampai Habis



Lepas Ni Mesti Dah Tak Cun La Muka Ifa Ni.. Sian Dia Kan..? Kan..? *Sambil Anguk2 Kepala*.. Hehehe.. Memang Tak Di Nafikan Kita Adik Beradik Yang Tinggal Atau Pernah Tinggal Sebumbung Akan Ada Perselisihan Faham, Tapi Tak Kan La Sampai Nak Membunuh Kot.. Sumber Mengatakan Bahawa Punca Mereka Bergaduh Adalah Kerana Ketidak-puasan-hatinan *Tak Puas Hati* Si Adik Apabila Si Kakak *Ifa* Yang Cuba Meminta Si Adik Melangsaikan Hutang Piutang Arwah Ibu Mereka Yang Baru Saja Meninggal Dunia 2-3 Hari Yang Lepas

Bermula Dengan Teguran Kemudian Bertukar Kepada Bertikam Lidah, Dan Dari Bertikam Lidah, Si Adik Mula Bertindak Lebih Aggresif *ganas* Dengan Membuat Pukulan Combo *Tangan + Helmet* Bertalu-talu Dibahagian Muka *Macam Movie Ip Man II* Dan Anggota Badan Ifa Raziah Yang Lain. Kot Ye Pon Nak Pukul, Jangan La Sampai Guna Helmet.. Tak Gentle La Lu Bro.. Dah La Pukul Perempuan, Pas Tu Kakak Sendiri lak Tu... Isk isk isk..

*KepadaYang Tak Tau Apakah Itu Helmet, Aku Selitkan Gambar Ini Sebagai Rukujan*

Kejadian Yang Berlaku Pada Khamis Lalu Di Akhiri Dengan Laporan Polis Yang Di Buat Oleh Ifa Sendiri.. Haa... Jawap Lah Wahai Kamu Si Adik Di Mahkamah Nanti Ye.. See U In Da Club Dude.. Tapi, Walaubagaimanapun, Ifa Akan Sentiasa Memaafkan Adiknya Yang Hampeh Itu.. Katanya, Air Kacang Dicincang Tak Akan Putus, Kaki Kalau Dicincang Akan Putus... Hehehe..

Di Keterlanjuran Ini, Aku Ingin Berkongsi Bersama Korang Semua Gambar-Gambar Aku Yang Chomel Ini Bersama Blogger Blogger Terkenal Tanah Air Yang Agak Chomel, Iaitu: BeautifulNara, RedMummy Dan Bro Eyriqazz. Gambar Diambil Semasa Di Mid Valley Semalam, Semperna Astro B.yond PVR Roadshow.. Aku Sokong BeautifulNara, Tapi Dipaksa Vote For RedMummy.. * Hehehe.. RedMummy Berjaya Menewaskan Beautifulnara.Ada Lagi Blogger Yang Lain, Tapi Tak Sempat Nak Bergambar Pasal Diaorang Semua Busy Sikit.. Memang Best Dia Orang Ni.. Lepas Ni Kalau Ada Event, Aku Nak Ikut Gak... Hehehe..

aKu Bersama Bro Eyriqazz. *Kan Aku Dah Cakap Chomel,Korang Tak Caya*

Aku Bersama BeautifulNara Dan Hot RedMummy

Gambar Ini Senganja DiBlur'kan Dangan Munggunakan Software Adobe Photoshop CS5 *Tipu Je, Padahal Guna Camera Cap Ayam*

P/S: Alfatihah Untuk Allayarhamah Maimunah Ahmad , Ibu Kepada Ifa Raziah. Semoga Rohnya Ditempatkan Bersama Orang2 Yang Beriman. Amin.

P/S/S : Yang Gemuk Itulah Aku.. Hehehe.. Chomel Kan..? Wan Tesco Hyper, Ko Jangan Gelak2 Bila Baca Post Ni Eh..!! Aku Potong Gaji Ko Nanti.. Hehehe..


LABEL



2 comments:

AJ June 6, 2010 at 11:23 PM  

thanks bro letak gambar tu..nama n blog selalu dengar tapi tak tahu siapa pemiliknya...hik3...enjoy blogging n keep up a good work...

Sharinginfoz June 7, 2010 at 8:17 AM  

seronok gak pi astro byond

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's