Dec 9, 2011

Pelakon Dan Penyanyi Terkenal, ND Lala Di Samun

Share

Malang Tak Berbau Bachin, Itulah Nasib Yang Menimpa Pelakon Dan Penyanyi Terkenal, ND Lala Apabila Di Telah Di Samun Oleh 10 Orang Mat Rempit Yang Tidak Berapa Siuman Awal Pagi Semalam.. Dah Takde Keje Lain Hape?? Kalau 10 Orang Tu Dah Cukup Untuk Membuat Kerja Lain Selain Daripada Menyamun.. Gi La Jual Besi Buruk Ke, Keja Jaga Sekolah Ke.. Ini Dak, Menyamun Juga Yang Di Pilih... Demm.. Takde Kesedaran Sivik Langsung...



KUALA LUMPUR: “Sukar digambarkan perasaan saya ketika lebih 10 Mat Rempit mengelilingi dan mengepung kereta dengan motosikal mereka sambil menjerit mengarahkan saya keluar.

“Ketika cermin kereta dipecahkan, saya menunduk dan menutup muka dengan tangan kerana takut dicederakan mereka.”

Demikian kata penyanyi dan pelakon, ND Lala ketika menceritakan kejadian dia disamun manakala kereta BMW miliknya dirosakkan sekumpulan Mat Rempit di sebuah stesen minyak di Jalan Genting Klang, di sini, awal pagi semalam.

ND Lala atau nama sebenarnya Amir Amzah Salleh, 50, berkata sebelum kejadian pada jam 3.40 pagi itu, dia dalam perjalanan pulang ke rumah di Cheras selepas berjumpa prospek bagi menerangkan mengenai kursus perniagaan dianjurkannya.



facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's