Aug 26, 2010

Aku ,Diana Danielle , Mila AF dan Mawi..

Share

Salam Semua, ♪♫ Senangnya Dalam Hati, Kalau Beristeri Dua, Seperti Dunia, Ana Yang Punya... ♪♫ Yeeha Yehaa...!!! Hehehe... Alhamdulillah, Tak Sabar Rasanya Untuk Menghadiri Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak Yatim Yang Anak Di Anjurkan Oleh mStar Pada Hari Sabtu Ni.. Mana Tak Nya, Dapat Makan Bersuap Bersama Artis Terkenal Seperti Diana Danielle , Mila AF dan Mawi.. Tapi, Niat Aku Pergi Ke Sana Bukan Pasal Nak Jumpa Kesemua Artis Ni. Aku Ada Benda Yang Lebih Penting Untuk Di Buat Kat Sana... Baca Lagi Di Sini Ye...!!!


Makannnnn.....!!!!! Yeah...!!! Itulah Tugas Yang Aku Maksudkan Tadi.. Hehehe.. Kalau Korang Nak Tau, Aku Telah Memenangi Peraduan Teka Kacang Berpantun Di Website mStar Baru2 Ini, Hanya 40 Daripada Berjuta juta Lemon Pemantun Paling Creatif Akan Dipilih Sebagai Pemenang..


Dan, Aku Salah Sorang Pemenang Yang Chomel Bernasib Baik dan Dapat Makan Free Di Bara 1 Bistro.. Hehehe... Sebelum Ni Selalu Terbaca Di Akbar Dan Blog Tentang Ke'Best'an Restoran Ni, Kali Ni Dapat La Merasa..


So, Kepada Sesiapa Yang Turut Memenangi Jemputan Ke Majlis Ni. Jumpa Di Sana Wokey, Kalau Jumpa Ngan Aku, Tegur La Ye.. Aku Jenis Yang Mesra Alam..

Thank You mStar.. Love U...!!!

P/s:Tips, Kalau Korang Nampak Jejaka Pendek Dan Gemuk.. Itulah Aku...!!!

P/s/s:Ni Contest Yang Ketiga Aku Join, Dua Kali Dah Menang.. Contest Nuffnag Yang Lagi Satu Ni Akan Dapat Result Pada 2 Sept Nanti.. Tak Tau La Bleh Menang Ke Tak...Hehehe...

P/s/s/s: Bleh Bawa Tuperware Untuk Bungkus Nih... Hehehe... *Buruk Tul Peangai..!! Dush2*

P/s/s/s/s: Tema Pakaian Dia "Tradisional Melayu".. Terpaksalah Aku Pinjam Baju Melayu Kat Salleh G. Samsa Nih...


LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's