Aug 10, 2010

Joyah Pancaindera + Nasha Aziz = RedMummy Tak Semenggah ?

Share

Salam Bulan Ramadhan.. Kebanyakan Di Kalangan Blogger Mesti Kenal Dan Mahu Menjadi Seperti Blogger Terkenal RedMummy.. Kan..?? Tidak DiNafikan Aku Pon Kalau Boleh Mahu Jadi Seperti Beliau..Tapi, Kita Perlu lah Bersabar Untuk Menjadi Terkenal Seperti Mereka Ini.. Kucuali, Korang Ni Aduka Taruna Atau Raja Petra Kamarudin.. Kejap Je Dah Terkenal... Hehehe.. Tapi, Perlukah Sombong Bila Terkenal ??? Sambung Baca Lagi Di Sini >>



Di Pendek kan Cerita, Sebelum Ini Aku Pernah Terbaca Satu Entry Dari Blog RedMummy Yang Mengatakan Bahawa Dia Sedikit Kecewa Dengan Layanan Nasha Aziz Yang Di Terimanya, Aku Pon Agak Terkejut Dengan Sikap Nasha Aziz Yang Agak Sombong Bagi Aku.. Namun, Bila Di Fikirkan Balik, Aku Rasa Mungkin Time Tu Si Nasha Ni Tengah Ada Problem Kot.. Tapi, Tak Elok Lah Di Layan Peminat Begitu Sekali.. Ingat La Sikit.. Bila Tiada Peminat, Tiadalah Artis. Sama Seperti Blogger Jugak,Jika Tiada Pembaca, Tak Bergunalah Kita Menulis Entry..
*Blog Aku Takde Orang Baca Pon, Tapi Entry Berlambak2 - Shadap U*

Masa Ni Okey Je Dia Layan Peminat:

Semalam, Aku Berlegar-legar Di Blog HotMama RedMummy Sambil Mencari Ilmu Dan Tips, Tiba-Tiba *Jeng Jeng Jeng* Aku Terbaca Post Entry Terbaru Dari RedMummy Pasal Kes Nasha Aziz Ni Lagi.. *Aku Ingat Dah Settle Dah* Kali Ini Lain Pula Kes Nya.. *Tapi Ada Bersangkut Paut Laa...*.


Joyah Pancaindera Menulis Di Dalam Paper Lama SuratKhabar Pancaindera Mengatakan Yang RedMummy Ni Seorang Yang Tak Semenggah !!! OMG...!!! Agak Biadap Sedikit Kenyataan Beliau Itu.. Aku Tak Pasti Sama ada Nama RedMummy Ada DiSebut Di Dalam Artikel Itu.. Tapi, Aku 100% Pasti Sedap Peminat Yang Tak Semenggah Yang Di Maksudkan Itu Ialah RedMummy La... Siapa Lagi Kan...?? Tak Kan Aku Pulak... Hehehe...


Apa Pun, Aku Berharap Salah Faham Ini Dapat Di Selesaikan Dengan Cara Baik.. Bulan Ramadhan Dan Pon Tiba.. Tak Perlulah Selepas Ini Ada Kes Saman-Menyaman Satu Sama Lain.. Sedangkan Nabi Ampunkan Umat, Ini Kan Pula Kita Manusia Biasa.. Dan Kepada RedMummy Dan Nasha Aziz.. I LOVE YOU TWO... << End Gossip >>

Sumber Dan Gambar Credit To : RedMummy.com

P/s: "Tak Semenggah" Tu Apa Eh...?? Siyes Tak Tau... Hehehehe

P/s/s : Aku Tak Tau Pula Ada Paper Bernama "PacanIndera" Kat Malaysia Nih.. Jakun Tul La Aku Kan...Dush2...

P/s:/s/s :  My Wife Suka Betul Dengan Nasha Aziz Ni.. Aku Tak Suka, Aku Cinta Samak Kamook Nasha Aziz... Hehehe...

P/s/s/s/s : Di Sini Aku Ingin Mengambil Kesempatan Dan Meminta Belas Kasihan Korang Semua Untuk Menderma Kepada Keluarga Arwah Ayah Ngahku(Pak Cik Kepada Bro Eyriqazz)Yang Telah Kembali Ke Ramatullah Semalam Akibat Serangan Sakit Jantung.. Untuk Menderma, Korang Boleh La Masuk Ke Blog Bro Eyriqazz Ni.. Di Harap Dengan Bantuan Korang Dapat Meringankan Beban Mereka.. Akhir Kata, Al-Fatihah Kepada Arwah, Semoga Roh nya Dicucuri Rahmat... DiHarap Bro Eyriqazz Dan Keluarga Arwah Dapat Bersabar.. Amin...




LABEL





LABEL



5 comments:

Unknown August 10, 2010 at 4:28 PM  

aku minat Nasha Aziz jugak..uhuhuhu..

Greenlava August 10, 2010 at 4:58 PM  

saya tak minat kedua-dua...

aReaL August 15, 2010 at 9:02 AM  

@::ienafazlyna:: - Video Dia Lagi Aku Suka... Hehehe
@ Greenlava - Aku Tak Minat, Aku Suka.. Kuikuikui...

To All, Thanks For Droping By...

kongkangkoi August 15, 2010 at 2:42 PM  

Sape Redmummy ni...glemer sangat ker dia....baru tulis blog dah perasaan glemer melebihi artis...balik cermin lobang hidung dlu la Redmummy....urus laki dan anak kau dlu...nanti laki lari baru nyesal...sibuk sangat nk berblog....laki dok main ng betina lain

Anonymous,  October 18, 2010 at 4:48 PM  

stuju kata-kata Mr/Mrs Amarah

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's