Aug 28, 2010

Benjamin Menghina Melayu, Islam Dan Nabi Muhammad SAW

Share

Salam 1Malaysia, Lagi Kes Menghina Melayu, Islam Dan Nabi Junjungan Kita, Nabi Muhammad SAW.. Kali Ini Telah DiSebarkan Oleh Induvidu Yang Langsung Tahu Pasal Islam Dan Cuba Berhujah.. Belagak Pandai.. Terlalu Banyak Ayat Yang Di Putarbelitkan Oleh Mamat Gemuk Ni... Shilaka Betul La...





Video Di Rakamkan Di Sebuah Gereja Di Kuching Serawak.. Tak Pasti Video Ni Dah Lama Ke Baru...


Nampaknya, Kes Begini Dah Semakin Menjadi jadi, Takde Ke Pihak Yang Berwajib Yang Mampu Menggambil Tindakan..?? Selagi Lahanat Lahanat Begini Bebas Di Luar, Semakin Banyak Lah Golongan BIJAK-PADAI Seperti Salleh Gregor Samsa Akan Hujud Di Malaysia Ni... Dan Aku Rasa Ada Baiknya Pihak Kerajaan Yang Mengambil Tindakan Sebelum Orang Awam Seperti Aku Dan Yang Lain Lain Yang Menggambil Tindakan... Haa... Geram Aku Weh....

P/s: Kalau Jumpa Mamat Ni, Jangan Lupakan Aku Eh...!!! Aku Nak Sakit Sikit...

P/s/s: Nak Mandi Dan Make Up... Aku Ada Date Ngan Diana Danielle Jam 6PM Nih... Hehehehe......!!!!



LABEL : Benjamin CELAKA ,video Benjamin CELAKA , siapakah Benjamin CELAKA ,Benjamin CELAKA  gila,Benjamin CELAKA youtube
Kongsi Berita Menyakitkan Hati Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



1 comments:

Exarina Scherbatsky August 30, 2010 at 2:52 AM  

aku da denga khutbah bangsat ni.
memalukan org swk.
kalau aku jumpe kat kuching aku rejam ngan taik!

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's