Aug 26, 2010

Traffic Blog Ku Yang Kadang-Kadang Menggila

Share

Salam Buat Semua Pembaca Yang Di Chenta'i *Ayat Membodek !!!*, Hehehe.. Buat Pertama kalinya Aku Menulis Tentang Traffic Kat Blog Aku Nih.. Bukannya Apa, Saje Je Nak Jadikan Sebagai Pendorong Dan Semangat Untuk Meneruskan Perjalanan BerBlog. Aku Masih Lagi Budak Mentah Di Dunia Blogging Nih, Visitor Pon Berapa Kerat Je Kalau Nak Di Bandingkan Dengan Korang Yang Lebih Otai Dari Aku Ni... Hehehehe...

Klik Pada Gambar Untuk Kelihatan Lebih Sexy...!!!

Ini Total Visitor Last Week Yang Aku Sempat Capture Dari Nuffnang.. Tak Tau La Betul Ke Tak.. Alhamdulillah, Setakat Ni Aku Berpuas Hati Dengan Pencapaian Aku Di Blog Ni.. Blog Ini Telah Di Tubuhkan Pada 8 March 2010, Bulan Ini Masuklah Bulan Ke 5 Aku Berblogging.. Best Gak Ade Blog Ni Kan.. Banyak Benda Yang Aku Dapat Belajar.Untuk Pengetahuan Para Pembaca Yang First Time Masuk Kat Sini, Blog Ini Bukan Lah Mengenai Celebrity Je.. Blog Ini Boleh Di Kategorikan "Sebagai Blog Rojak" La.. Macam Macam Ada.. Celebrity,Isu Semasa, Politik *Ade Ke ?*, Jokes Dan Sometime Pasal Aku... Hehehe..

Akhir Kata, Aku Berterima Kasih Sangat Sangat Dengan Korang Yang Sudi & Tak Jemu Jemu Membelek Blog Ni..Dan Aku Juga Ingin Memohon Maaf Jika Terkasar Bahasa Yang Membuatkan Korang Terasa.. Sorry Eh..Dan, Kepada Yang Belum Menjadi Member, Jangan Lupa Untuk Menjadi Follower Di Blog Ini Dan Member Di Facebook Wokey... Tanpa Korang, Siapalah Aku.. Hehehehe.. Love U..

Selamat Menjalani Ibadah Puasa Dan, Bye...!!

P/s: Kepada Yang Ade Blog, Jom Link Exchange Jom...!!!


LABEL
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.



2 comments:

AJ August 26, 2010 at 1:47 PM  

mantap bro..teruskan usaha..tak terkejar lagi eden..hik3...

aReaL August 26, 2010 at 1:52 PM  

Eyriqazz - Thanks Bro.. Banyak Mencuri Ilmu Di Blog Bro... Kuikuikui....

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's